parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/02/11 - 16:28
  • - تعداد بازدید: 9
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

پیام تبریک دکتر براتی‌زاده به‌مناسبت روز جهانی کار و کارگر

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان با صدور پیامی، فرارسیدن 11 اردیبهشت ماه و روز جهانی کار و کارگر را به فعالان این بخش در زیرمجموعه‌های دانشگاه تبریک گفت.

 



به گزارش وب‌دا، در پیام دکتر براتی‌زاده آمده است:



 



در پیام دکتر براتی‌زاده آمده است:



یازدهم اردیبهشت ماه هر سال و روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی است برای قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر قشر زحمتکش کارگری؛ قشر عزیزی که همیشه مایه افتخار میهن سربلندمان ایران بوده اند.



کارگران عزیز، پرتلاش و پرافتخار شاغل در بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی استان نیز همواره پشتیبان و بازوان نیروهای بهداشتی و درمانی در عرصه نظام سلامت بوده‌اند و بدون یاری این عزیزان، کسب موفقیت‌های فعلی دانشگاه علوم پزشکی استان در عرصه‌های مختلف میسر نبود.



 



کارگران زحمتکش شاغل در دانشگاه همواره در تمامی دوران خوش درخشیده‌اند و در تمامی موفقیت‌های دانشگاه همواره سهیم و یار و یاور کادر بهداشت و درمان بوده اند و قدردان زحمات تمامی این عزیزان هستیم.



 



این روز را گرامی می داریم و با تقدیر مخلصانه از این زحمتکشان و همکاران گرامی، از درگاه ایزد منان برای کارگران زحمتکش و همچنین خانواده محترم آنان طلب سلامتی و توفیق روزافزون داریم و امیدواریم بتوانیم ذره ای از تلاش ها و زحمت این عزیزان را جبران کنیم.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11966
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید