parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/08/20 - 09:35
  • - تعداد بازدید: 13
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

پیام تبریک دکتر شاهین‌فر به‌مناسبت فرارسیدن روز فناوری اطلاعات سلامت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی در پیامی فرارسیدن روز فناوری اطلاعات سلامت را به کارشناسان، فعالان و شاغلان این حوزه در دانشگاه تبریک گفت.



به گزارش پایگاه خبری وبدا، در متن پیام دکتر جواد شاهین‌فر آمده است:





واحد مدیریت اطلاعات سلامت، اساس برنامه ریزی، اطمینان و ایجاد یک مدیریت موثر و کارا در زمینه نگهداری پرونده کامل بیماران و مرجع دستیابی به اطلاعات مورد نیاز جهت ادامه درمان، پاسخگویی به مراجع قانونی و قضایی، تحقیق و پژوهش، مدیریت بهینه منابع بیمارستانی و... است.





در بیمارستان های دانشگاهی استان ماهیانه حدود 17 هزار پرونده تشکیل و به مدت 10 سال نگهداری و حافظت می شود و همچنین در هر ماه به بیش از 3 هزار درخواست از سوی بیماران پاسخ داده می شود که این امر نشانگر زحمان کارکنان حوزه فناوری اطلاعات سلامت و نقش بی بدیل آن ها در این حوزه  است.





کارشناسان این رشته کسانی هستند که با افزایش سرعت، صحت و امنیت در دسترسی، ثبت و انتقال اطلاعات و همچنین ایجاد راهکارهایی نوین در آگاهی بخشی به افراد می توانند نقش موثری در بهبود نظام سلامت داشته باشند. مطمئنا بزرگداشت روزی با عنوان فناوری اطلاعات سلامت فرصتی کوچک جهت یادآوری زحمات پرسنل شاغل در این حرفه است.





اینجانب 19 آبان‌ ماه روز جهانی فناوری اطلاعات سلامت را به همۀ تلاشگران این عرصه به ‌ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان رشتۀ فناوری اطلاعات سلامت در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان خراسان شمالی تبریک عرض نموده و از زحمات بی‌دریغ و تلاش های مجدانه تلاشگران و زحمت‌کشان این عرصه در راستای تحقق سلامت جامعه تقدیر و تشکر می‌نمایم.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12556
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید