parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/04/04 - 08:39
  • - تعداد بازدید: 45
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته قوه قضاییه را تبریک گفت.

 
 
 
به گزارش وبدا، دکتر جواد شاهین فر در این پیام ضمن بزرگداشت سالروز شهادت آیت الله بهشتی و جمعی از یارانش، بر ادامه مسیر این شهید و سایر شهدای انقلاب اسلامی تاکید کرد.
 
متن پیام به این شرح است: 
 
بسم الله الرحمن رحیم 
 
هفتم تیرماه، یادآور عروج مظلومانه مجاهد نستوه شهید آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران وفادار انقلاب اسلامی است که در راستای تجلیل از مقام ارزشمند معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور، روز قوه قضائیه نامگذاری شده است.
 
 
قوه قضاییه وظیفه بزرگ و خطیری را بر عهده دارد که اجرای دقیق این وظیفه نیازمند تلاش گسترده و پیوسته است؛ یقینا بسط عدالت در بستر قوه قضاییه می تواند در اجرای آرمان های انقلاب اسلامی یاری کننده باشد.
 
دستگاه قضایی یکی از ارکان اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران است که طی سالیان گذشته اقدامات بزرگی را در جهت مبارزه با فساد و احقاق حقوق عامه مردم اجرایی کرده است؛ برخوردهای قاطعانه با مفسدان خصوصا مفسدان اقتصادی که طی سال های گذشته افزایش داشته است، برگ زرینی از اقدامات این نهاد است.
 
اینجانب ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله بهشتی و یارانش، این هفته را به کارکنان دستگاه قضایی تبریک عرض کرده و امیدواریم مسیر انقلابی طی شده توسط این نهاد همچنان ادامه داشته باشد.
  • گروه خبری : گروه های مطالب,آموزش,اخبار,به سایت بیمارستان شهدای فاروج خوش آمدید,تاریخچه بیمارستان,سرپرستی بیمارستان,معرفی بیمارستان,واحد آموزش,پزشکان عمومی,بخش اورژانس,پزشکان متخصص
  • کد خبر : 48131
کلمات کلیدی
محبوبه عبدی
خبرنگار

محبوبه عبدی

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید