parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/02/08 - 09:37
  • - تعداد بازدید: 7
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

پیام تبریک سرپرست دانشگاه به‌مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته سلامت را تبریک گفت.

 



به گزارش وب‌دا، در متن پیام دکتر جواد شاهین‌‌فر آمده است:



 



سلامت از ضروری‌ترین اولویت‌ها و مؤلفه‌های جامعه و بنیان توسعه پایدار به شمار می‌رود و تأمین آن با توجه به نقش 75 درصدی سایر دستگاه‌ها و مردم، در گرو مشارکت همگانی و تعامل فزاینده و سازنده برون‌سازمانی و بسط و گسترش همکاری‌هاست.



 



با توجه به راهبرد دولت در اجرای عدالت در سلامت، امسال برنامه‌های هفته سلامت، همسو با اجرای سیاست‌های کلان در این حوزه، «سلامتی برای همه با پزشکی خانواده» مشخص ‌شده است، مجموعه سلامت در استان نیز در راستای دسترسی عادلانه مردم به خدمات سلامت با اجرای پزشکی خانواده، امکان دسترسی همگان به خدمات سلامتی و امکان تأمین عدالت در سلامت را فراهم می‌کند.



 



عناوین هفته سلامت با محوریت پزشکی خانواده، پوشش همگاني سلامت، جواني جمعيت و سالمندي سالم، دسترسي عادلانه به ‌سلامت، جامعه سالم و رشد توليد، اقتصاد خانواده و پزشكي خانواده، سلامت و رسانه، پزشكي خانواده و سبك زندگي سالم، بیانگر نقش مردم، رسانه‌ها و دیگر ارگان‌ها در صیانت از سلامت است تا با هم‌افزایی‌ها ضمن تحقق برنامه‌های این حوزه، در راستای تسهیل ارائه خدمت و همچنین خدمات اثربخش در استان، گام برداشت.



 



اینجانب ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاش‌های ارزنده تمام دست‌اندرکاران در پیشبرد اهداف سلامت در استان، به‌ویژه اساتید، کارکنان، دانشجویان و تمام پرسنل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، آغاز هفته سلامت را تبریک می‌گویم.



 



امید است، با برخورداری از تمام سرمایه‌های اجتماعی و مشارکت عمومی و استفاده حداکثری از ظرفیت و توان علمی استان، بتوانیم در جهت توسعه زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان و ارتقاء سطح سلامت مردم گام برداریم.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11945
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید