parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/02/25 - 15:34
  • - تعداد بازدید: 11
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

پیام تبریک مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه در آستانه روز ارتباطات

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با صدور پیامی در آستانه 27 اردیبهشت‌‎ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمام فعالان این حوزه تبریک و خداقوت گفت.

به گزارش وبدا، در متن پیام علی سنایی آمده است:



 



بسم الله الرحمن الرحیم 



دنیای امروز دنیای تعامل، فضای مجازی و هوش مصنوعی است؛ دنیایی که با سرعت لحظه‌ای  به سمت جهانی شدن حرکت می‌کند و تغییرات ثانیه‌ای است. عقب ماندن از این تحولات باعث عقب‌ماندگی فکری، اداری و ساختاری خواهد شد. 



 



در این بین نیروهای روابط عمومی هر دستگاه و نهاد نقشی حیاتی دارند و وظیفه‌ای خطیر دارند که غفلت از آن آسیبی به تمام مجموعه وارد خواهد کرد.



 



ایجاد ارتباط بین دستگاه و مردم دیگر وظیفه مهم این نیروهای باارزش است که باعث شده روابط عمومی پیشانی هر مجموعه قلمداد شود به طوری که ظهور و بروز تمامی اقدامات نهاد، بسته به عملکرد روابط عمومی است.



 



در چنین شرایطی بر خود وظیفه می‌دانم بیست و هفتم اردیبهشت، روز روابط عمومی را به همکاران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که خالصانه خدمت می کنند و مقابل تمامی سختی های این شغل اراده خود را برای اعتلای نظام سلامت و درخشش بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حفظ کرده اند، تبریک عرض کرده و آرزوی موفقیت و سلامتی برای آنان دارم.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12942
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید