parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/01/25 - 06:35
  • - تعداد بازدید: 6
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

پیام تبریک معاون توسعه دانشگاه به‌مناسبت روز ملی منابع انسانی

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی طی پیامی، فرا رسیدن ۲۵ فروردین ماه، روز ملی منابع انسانی را به کارکنان دانشگاه تبریک گفت.

 



به گزارش وب‌دا، در متن پیام دکتر حسن براتی‌زاده آمده است:



 



"نیروی انسانی به عنوان مهم‌ترین، اساسی‌ترین و ارزشمندترین رکن و منابع هر سازمانی به شمار می‌رود و ۲۵ فروردین‌ماه و گرامی داشت جایگاه نیروی انسانی، فرصتی مغتنم برای تکریم کارکنان و ترویج فرهنگ‌سازی این موضوع و همچنین پاسداشت نیروی انسانی به شمار می رود.



 



نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز به عنوان مهم ترین منابع دانشگاه و نظام سلامت به شمار می روند. ضمن گرامی داشت این روز و عرض خداقوت به کارکنان تلاشگر و زحمتکش دانشگاه علوم پزشکی استان، برای همه این عزیزان از درگاه ایزد منان ارزوی سلامتی و توفیقات روزافزون می کنیم."



 



به گزارش خبرنگار وب‌دا؛ تلاش شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل کارکنان مدیریت منابع انسانی و واحدهای تابعه دانشگاه و همچنین همکاران سایر واحدها در بجنورد و شهرستان ها در حوزه منابع انسانی باعث شد تا در سریع ترین زمان ممکن، احکام افزایش حقوق کارکنان این دانشگاه با توجه به ابلاغیه بخشنامه افزایش حقوق صادر شود.



 



بر اساس این گزارش، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز شامگاه روز گذشته با حضور در ستاد دانشگاه و ضمن خداقوتی به کارکنان مدیریت منابع انسانی و واحدهای تابعه دانشگاه، به صورت حضوری در جریان روند انجام کار قرار گرفت.



 



دکتر براتی‌زاده با بیان اینکه با توجه به ابلاغ بخشنامه افزایش حقوق در سال 1402، دانشگاه شروع به صدور بیش از 5500 حکم کرده است، ابراز امیدواری کرد: با همت همکاران مدیریت منابع انسانی و سایر واحدهای دانشگاه، صدور احکام تا امشب به اتمام برسد و این افزایش حقوق‌ها با حقوق فروردین‌ماه پرداخت خواهد شد.



 




  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11889
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید