parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/09/15 - 03:06
  • - تعداد بازدید: 4
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به‌مناسبت روز دانشجو

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در آستانه فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت این روز اظهار کرد: دانشجویان همواره طلایه‌دار امید، علم، پیشرفت و نمونه واضحی از افرادی آزاده هستند.

به گزارش وب‌دا در متن پیام دکتر سیدجواد پورنقی آمده است:



 



"دانشجویان همواره طلایه‌دار امید، علم، پیشرفت و نمونه واضحی از افرادی آزاده هستند. این قشر فعال و پرشور نشان داده راه گریز از سختی ها و مشکلات را می یابد و برای رسیدن به قله سعادت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.





دانشجویان که در خط مقدم تولید علم هستند با دانش و تلاش خود نشان دادند هیچ مسئله‌ای در کشور بدون پاسخ و راه حل وجود ندارد و به این صورت دانشجویان کشور بارها و بارها فعل خواستن را صرف کرده‌اند.





از سوی دیگر دانشجویان با روحیه جوانی خود آزادی خواه و حق طلب هستند و به همین جهت است که روز دانشجو روزی با ماهیت مبارزه با ظالمان جهانی و مستکبران است.





روز دانشجو فرصتی برای مرور این روحیه خواهد بود و می تواند باعث رشد فکری و تلاش مضاعف شود.

دانشجویان علوم پزشکی نیز که آینده سلامت و درمان مردم را بر دوش خواهند کشید لازم است در راستای رشد علمی هر روز بیش از دیروز تلاش کنند و نشان دهند ارتقا سلامت مردم اتفاقی نیست و تلاش های بسیاری در پس آن وجود دارد.





باری دیگر لازم است روز دانشجو را به تمامی دانشجویان دختر و پسر این مجموعه تبریک عرض کنیم و بیان کنیم که دانشگاه ماهیت خود را از این دانشجویان فرهیخته کسب کرده و برای ارتقا علمی، فرهنگی و اجتماعی آنان تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت."



 



گفتنی است؛ همچنین رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور به مناسبت ۱۶ آذر،‌ - روز دانشجو - بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.



 



متن این بیانیه را در اینجا بخوانید.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11368
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید