parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/10/22 - 12:16
  • - تعداد بازدید: 9
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

پیام مشترک رئیس دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و مسئول دفتر نهاد نمایندگی با صدور پیامی مشترک، ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه(س)، روز مادر را به تمام بانوان زحمت‌کش این مجموعه تبریک گفتند.

 



به گزارش وب‌دا، دکتر سید جواد پورنقی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و حجت‌الاسلام فرزانه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هم‌زمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، پیامی مشترک صادر کردند.



 



در این پیام آمده است:



 



بسم‌الله الرحمن الرحیم



 



امروز در تیرگی دنیای مادی که معنویت گمشده بشر و راه‌یابی انسان به سرمنزل مقصود امری بس دشوار شده، توجه به شعاع نورانی حق و حقیقت که در آینه وجود اهل‌بیت (ع) و در رأس آن‌ها وجود مقدس حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) پرتو انداخته و به جامعه انسانی رسیده، راهی مطمئن برای نیل به رستگاری است.



 



 توجه به شخصیت نورانی حضرت فاطمه (سلام‌الله علیها) که حجت خدا بر ائمه معصومین(علیهم‌السلام) بوده نه‌فقط برای زنان ما، که برای همه آحاد مرد و زن مسلمان و بلکه هر انسان جویای حقیقت سرمایه ارزشمندی است که قادر است انسان و انسانیت را از غبار اوهام و انحرافات رهایی بخشد و او را به سرمنزل مقصود رهنمون گرداند.



 



سالروز ولادت چنین بانوی والایی که به شایسته‌ترین وجه از سوی حضرت امام خمینی(ره) به‌عنوان روز زن و روز مادر نامیده شد؛ جهت‌گیری بی‌نقص آن امام همام را در معرفی مسیر تعالی به بانوان نشان می‌دهد.



 



از صمیم قلب این روز را به‌تمامی کارکنان دانشگاه خصوصاً بانوان فداکار این مجموعه تبریک عرض می‌کنیم.



 



بانوان خانواده بزرگ بهداشت و درمان استان، اساتید دانشگاه و کارکنان بانوی دانشگاه فرای وظیفه اداری خود، بار بزرگ مادری و همسری را نیز به دوش می‌کشند و این موضوع نشان‌دهنده روح بزرگ این افراد است.



 



از همین رو باری دیگر ضمن تبریک روز زن و مادر به این عزیزان، از تلاش‌های مجاهدانه آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم با همت مضاعف بتوانیم گوشه‌ای از زحمات بانوان را جبران کنیم.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11474
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید