parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/07/01 - 07:54
  • - تعداد بازدید: 14
  • - زمان مطالعه : 3 دقیقه
  • /appsettingFree

پیگیری‌های وزارتی جمعی از معاونان دانشگاه برای ارتقای حوزه سلامت استان

جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان، در سفر به تهران و در دیدار با مدیران ارشد وزارت بهداشت، رایزنی و پیگیری‌هایی را در راستای توسعه زیرساختی حوزه سلامت استان در بخش‌های مختلف داشتند.

 



به گزارش وب‌دا، در این دیدار دکتر براتی زاده و دکتر بی باک معاونان توسعه و تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر کبریائی سرپرست معاونت درمان، دکتر دولت آبادی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و دکتر روشن روان مدیر درمان با دکتر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور و دکتر دهقان‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان اورژانس کشور، رایزنی‌هایی برای توسعه زیرساختی اورژانس استان و همچنین جذب اعتبارات برای خرید و یا بهسازی آمبولانس‌های استان انجام دادند.



 



در این دیدار، علاوه بر ارائه گزارش عملکرد خراسان شمالی و فعالیت دانشگاه در ایام اربعین، از مسئول بودجه سازمان اورژانس کشور (کارستانی) جهت بازدید از سازمان اورژانس استان دعوت به عمل آمد. همچنین دکتر میعادفر رئیس اورژانس کشور بر حفظ وضعیت موجود و تقویت و افزایش کیفیت خدمات تأکید کرد و تجهیزاتی از جمله دستگاه ساکشن آمبولانس، دستگاه سمیلاتور قلبی و ... به استان اختصاص داد.



 



 



تأکید رئیس گروه نیروی انسانی وزارت بهداشت بر توجه ویژه به رفع مشکلات پانسیون پزشکان



 



رئیس گروه نیروی انسانی و بیمارستانی معاونت درمان وزارت بهداشت در دیدار جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان بر توجه ویژه به رفع مشکلات مربوط به پانسیون پزشکان جهت کاهش تعداد غائبین تاکید کرد.



 



در این دیدار که دکتر براتی زاده معاون توسعه دانشگاه، دکتر کبریائی سرپرست معاونت درمان دانشگاه، دکتر دولت آبادی رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی استان و دکتر روشن روان مدیر درمان دانشگاه حضور داشتند، خانم دکتر بالادست، گزارشی در خصوص کمبود پزشکان و مشکلات مربوطه و عملکرد دانشگاه در جهت رفع مشکلات و جذب متخصصین دریافت کرد.





در این دیدار همچنین در خصوص تبلیغ در سایت دانشگاه جهت جذب پزشکان( اعلام امکانات، نحوه پرداخت و تصاویر مربوط به پانسیون و...) و همچنین برگزاری جلسات گروهی با پزشکان و بررسی مشکلات آنها در نهایت حفظ احترام تأکید شد.



 



دعوت از معاون تحقیقات وزیر بهداشت جهت حضور در اولین کنگره بین المللی جمعیت پایدار، آینده مطمئن به میزبانی خراسان شمالی



 



 



معاونان توسعه و تحقیقات دانشگاه در سفر به تهران، با دکتر پناهی معاون تحقیقات وزیر بهداشت دیدار و از وی جهت حضور در اولین کنگره بین المللی جمعیت پایدار، آینده مطمئن و دومین جشنواره هنر در مامایی که قرار است ۲۴ و ۲۵ آبان ماه به میزبانی خراسان شمالی برگزار شود، دعوت کردند.



 



در این دیدار همچنین گزارشی در خصوص طرح های تحقیقاتی استان و clean room ارائه شد.





دکتر پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت در این دیدار در خصوص اولویت بندی طرح ها بر اساس زیرساخت ها، استفاده از طرح های مسئله محور مانند نازایی، ارائه پروژه از یک درصد مانند زنان، نورولوژی، کانسرها، درخواست برخی تجهیزات clean room در داخل پروژه ها تاکید کرد.





گفتنی است که در این نشست و دیدار صمیمی، ارائه مشکلات و طرح برخی موضوعات در جلسه هیئت علمی که قرار است ۵ مهر ماه برگزار شود، صورت گیرد و از طرفی چند پورپوزال ارائه شود که همانند پازل در کنار هم یک پروژه را تشکیل دهند.



 



دیدار جمعی از مسئولان ارشد دانشگاه با معاون اجرایی معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت



 



دکتر براتی زاده و دکتر بی باک معاونان توسعه و تحقیقات دانشگاه، دکتر کبریائی سرپرست معاونت درمان دانشگاه، دکتر دولت آبادی رئیس سازمان اورژانس استان و دکتر روشن روان مدیر درمان دانشگاه با دکتر بابک فرخی معاون اجرایی معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت دیدار و گفت و گو کردند.





ارائه گزارش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در ایام اربعین از جمله محورهای این نشست بود.

در این دیدار و نشست صمیمی، دکتر فرخی مدیر امور حقوقی و مجلس وزارت بهداشت قول همکاری داد تا در خصوص هزینه بیماران تحت درمان ارجاع شده از دفاتر نمایندگان مجلس به دانشگاه ( تحت درمان در کل کشور) مساعدت های لازم صورت گیرد.



 



 




  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12429
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید