parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/10/05 - 10:23
  • - تعداد بازدید: 14
  • - زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /appsettingFree

پیگیری برنامه‌های بین‌المللی‌سازی دانشگاه علوم پزشکی در دیدار با نمایندگی وزارت خارجه خراسان شمالی

دکتر شاهین‌فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دیدار خود با رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان، برنامه‌های این دانشگاه در راستای تحقق بین‌المللی‌سازی و توسعه همکاری‌های مشترک با هدف جذب دانشجو و بیمار بین‌الملل را پیگیری کرد.

 



به گزارش وبدا، در این دیدار که به همراه مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه انجام شد، دکتر شاهین‌فر با اشاره به سفر اخیر خود به دعوت وزیر بهداشت و صنایع پزشکی ترکمنستان، گفت: توسعه همکاری‌ها با مراکز و موسسات علمی خارج از کشور برای جذب دانشجو و بیمار بین‌الملل و توسعه گردشگری سلامت، از اهم اهداف ما در راستای تحقق بین‌المللی‌سازی دانشگاه است.



 



وی با بیان اینکه برای تحقق این مهم، آماده هرگونه همکاری مشترک و گسترش تعاملات با نمایندگی وزارت امور خارجه استان هستیم، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان زیرساخت‌های مناسبی را فراهم آورده که بخش پذیرش بیماران بین‌الملل در بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد ازجمله آن است.



 



جوینی، رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی در حوزه بین‌الملل، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های خراسان شمالی، این استان می‌تواند با هم‌افزایی تمام دستگاه‌ها و مدیران، دیپلماسی سلامت را توسعه دهد.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12665
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید