parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/03/27 - 09:45
  • - تعداد بازدید: 6
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

پیگیری مطالبات حوزه سلامت استان در دیدار دکتر شاهین‌فر با معاون وزیر بهداشت

ارتقای زیرساخت‌های حوزه سلامت، اختصاص اعتبارات و توجه به توسعه متوازن خدمات بهداشت و درمان ازجمله خواسته‌ها و مطالبات دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بود که در دیدار دکتر شاهین‌فر به همراه نماینده مردم 5شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفت.

 



به گزارش وب‌دا، دکتر جواد شاهین‌فر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی روز پنج‌‌شنبه 25 خردادماه 1402 در این دیدار، خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل طرح‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان و صدور مجوز استخدام نیروی انسانی موردنیاز شد.



 



وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده طی 4 ماه اخیر، عنوان کرد: اکنون دانشگاه به یک کارگاه عمرانی تبدیل‌شده که پروژه‌های کوچک و بزرگ در تمام شهرستان‌های تحت پوشش در راستای ارتقای زیرساخت‌ها و توسعه خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان در حال اجرا است.



 



وی با اشاره به اینکه خراسان شمالی، استانی کمتر برخوردار در تمام بخش‌های توسعه‌ای است، تصریح کرد: شاخصه برقراری عدالت، دسترسی آسان مردم به خدمات بهداشتی و درمانی است که باید تلاش کنیم این مهم در استان به بهترین نحو محقق شود.



 



دکتر بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت نیز در این دیدار با اشاره به وضعیت پروژه‌های زیرساختی سلامت در خراسان شمالی، گفت: فضاهای آموزشی، درمانی و اداری دانشگاه علوم پزشکی استان نیازمند توسعه است و برای تقویت آن کمک خواهیم کرد تا شاهد جهش شاخص‌های استان در این حوزه باشیم.



 



بر اساس این گزارش؛ در این دیدار که دکتر پاکمهر نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی، دکتر براتی‌زاده و دکتر اکبری معاونان توسعه مدیریت و بهداشت دانشگاه نیز حضور داشتند، در راستای اختصاص اعتبارات به چند پروژه مهم دانشگاه و پیگیری اخذ مجوزهای لازم چندین پروژه دیگر نیز موردبحث و بررسی قرار گرفت.



 




  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12117
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید