parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/04/20 - 06:46
  • - تعداد بازدید: 10
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

کارگاه رتبه‌بندی بین‌المللی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد

کارگاه رتبه‌بندی بین‌المللی دانشگاه‌ها و بررسی وضعیت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با حضور دکتر شاهین‌فر رئیس دانشگاه، دکتر درخشان مسئول رتبه‌بندی بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه برگزار شد.

 



به گزارش وب‌دا، در این کارگاه که روز دوشنبه 19 تیرماه 1402 برگزار شد، در خصوص لزوم حضور موثر در رتبه‌بندی بین‌المللی و اهمیت این رتبه‌بندی برای دانشگاه‌ها و همچنین وضعیت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این رتبه‌بندی گفتگو شد.



 



دکتر جواد شاهین‌فر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در پایان این نشست از سرمایه‌گذاری عظیم دانشگاه برای دستیابی به علوم هایتک در دانشگاه خبر داد و اعلام کرد: همزمان با توسعه زیرساخت‌ها، دانشگاه علوم پزشکی سرمایه گذاری عظیمی را برای راه اندازی کلین روم، سلول درمانی و ژن درمانی انجام داده و در مسیر توسعه به سراغ علوم هایتک رفته است.



 



وی افزود: برنامه ریزی دقیقی در بخش های پژوهش و مقالات انجام شده و کوچکترین حرکت در این مسیر منجر به جهشی بزرگ در دستیابی دانشگاه به علوم به روز می‌شود.



 



وی با تأکید بر اینکه تاکنون اقدامات متعدد و موثری برای بین‌المللی‌سازی دانشگاه و ورود به دانشگاه‌های جهان انجام شده است، عنوان کرد: مسائل، چالش‌ها و نقاط ضعف این امر نیز احصاء و شناسایی شده است و قرار است با برگزاری جلسات عملیاتی موانع برای قرار گیری دانشگاه در رتبه‌بندی جهانی برداشته شود.



 



رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: اکنون راه پیشرفت در رتبه‌بندی شناسایی شده است و پیش‌بینی می‌شود با طی این مسیر در 3 سال آینده دانشگاه علوم پزشکی استان در رتبه‌بندی جهانی قرار بگیرد.



 



دکتر شاهین‌فر همچنین از فعال بودن دانشگاه در جذب دانشجویان خارجی سخن گفت و افزود: هم اکنون برای بورسیه شدن دانشجویان، مذاکراتی با  کشورهای همسایه و جهان اسلام انجام شده است.



 



وی از روند پیشرفت سریع ipd نیز خبر داد و مسئولان دانشگاه، روسای دانشکده‌ها و دست اندرکاران را به هم‌افزایی در راستای اهداف متعالی دانشگاه دعوت کرد.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12192
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید