parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/12/11 - 04:30
  • - تعداد بازدید: 4
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

کلنگ‌زنی احداث خوابگاه 400 نفری دانشگاه علوم پزشکی در بجنورد

با حضور معاون دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کلنگ احداث یک خوابگاه خواهران در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بر زمین خورد.

 



به گزارش وب‌دا، بعدازظهر امروز 11 اسفندماه 1401 با حضور دکتر عباس شیراوژن، معاون دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت، کلنگ احداث یک خوابگاه برای دانشجویان دختر در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بر زمین خورد.



 



بر اساس این گزارش؛ این خوابگاه بناست با ظرفیت 400 نفر و در مساحت 7 هزار متر مربع احداث شود.



 



آغاز غرس ۳۰۰ نهال مثمر به نیابت از شهدای مدافع سلامت کشور



 



در آستانه روز درختکاری و با حضور معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، ۳۰۰ نهال مثمر به نیابت از شهدای مدافع سلامت کشور در خراسان شمالی غرس شد.



 



بر اساس این گزارش؛ در ادامه برنامه های سفر دکتر شیراوژن به استان خراسان شمالی، اولین نهال از طرح غرس ۳۰۰ نهال مثمر به نیابت از شهدای مدافع سلامت کشور توسط معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت کاشته شد.



 



این تعداد نهال، در محل پردیس دانشگاه علوم پشکی خراسان شمالی، خوابگاه ها، مراکز آموزشی، درمانی و بهداشتی استان غرس می شود.



 



گفتنی است؛ این برنامه با حضور جمعی از مسئولان از جمله دکتر جواد شاهین‌فر، سرپرست دانشگاه، دکتر سید محمد پاکمهر، نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان دانشگاهی برگزار شد.



 



 




  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11663
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید