parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/02/11 - 04:20
  • - تعداد بازدید: 11
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

گامی جدید در راستای عملیاتی شدن سلول درمانی در استان

نخستین جلسه تبیینی راه‌اندازی و بهره‌برداری از خدمات پزشکی بازساختی و سلول درمانی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با حضور دکتر شاهین‌فر برگزار شد.

 



به گزارش وب‌دا، روز دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه 1402، نخستین جلسه تبیینی راه اندازی و بهره برداری از مدیریت خدمات پزشکی بازساختی و سلول درمانی در دانشگاه علوم پزشکی استان با همکاری شرکت مستقر در مرکز رشد ابن سینا برگزار شد؛ جلسه ای که دکتر شاهین فر سرپرست دانشگاه و تنی چند از معاونان و مدیران دانشگاه نیز حضور داشتند و برگزاری این جلسه را می توان گامی جدید در جهت عملیاتی شدن سلول درمانی در استان دانست.



 



در این جلسه دکتر هاشمیان یکی از متخصصان حوزه سلول درمانی در خصوص اهمیت و مزیت استفاده از روش سلول درمانی در درمان برخی بیماری‌ها از جمله سوختگی‌ها و همچنین ارزش و اهمیت بازار سلول درمانی نکاتی را مطرح کرد؛ مواردی که البته با حضور تنی چند از اعضای هیئت علمی و متخصصان دانشگاه علوم پزشکی استان در این جلسه، به محلی برای گفت و گوهای تخصصی و علمی در حوزه سلول درمانی تبدیل شد.



 



دکتر شاهین‌فر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این جلسه بر ضرورت تقویت توریسم درمانی در استان، استفاده از روش سلول درمانی برای درمان برخی بیماری ها و همچنین استفاده بهینه از داشته‌ها و امکانات در استان تاکید کرد.


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 11965
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید