parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/03/02 - 13:54
  • - تعداد بازدید: 15
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /appsettingFree

99 درصد تماس‌های مردمی به سامانه 190 استان رسیدگی شد

سرپرست اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ثبت 1214 تماس مردمی باسامانه 190(سامانه رسیدگی به شکایات مردمی مستقر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) و رسیدگی به 99 درصد از این تماس‌ها طی سال گذشته خبر داد.

 



حجت‌الاسلام اصغر قدیمی روز سه‌شنبه 2 خرداد1402 در گفتگو با وب دا، اظهار کرد: طی 12 ماهه سال گذشته، با سامانه 190 ثبت رسیدگی به شکایات مردمی،1214 تماس مردمی از خراسان شمالی به ثبت رسیده که 99 درصد از این تماس‌ها رسیدگی و پاسخگویی شده است.



 



وی با بیان اینکه در سامانه ثبت شکایات نهاد ریاست جمهوری هم 3943 مورد ثبت شده است، افزود: به تفکیک این تماس‌ها در حوزه بهداشت 1047 تماس، در حوزه درمان 67 تماس، در حوزه دارو 59 تماس، در حوزه تعرفه 13 تماس، در حوزه جوانی جمعیت 5 تماس و در حوزه اورژانس 23 تماس ثبت شده است.



 



وی در تشریح خدمت سامانه 190 افزود: متقاضی طی تماس با تلفن گویای 190 وزارت بهداشت و درمان، شکایت خود را اعلام می‌کند و شکایات اعلام شده  بر اساس ارتباط موضوع، به حوزه‌های مختلف در دانشگاه مربوطه به معاونت درمان، معاونت بهداشتی، معاونت غذا و دارو، فوریت‌های پزشکی و... ارجاع می‌گردد. کارشناس مربوطه، موضوع را از طریق واحد مرتبط پیگیری و پس از دریافت پاسخ، اقدام به بارگذاری پاسخ در سامانه 190 می‌شود. در نهایت از طریق تماس تلفنی کارشناسان وزارت متبوع، نتیجه به شاکی اعلام می­‌گردد


  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 12031
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید