آیین کلنگزنی پایگاه اورژانس جادهای شوقان برگزار شد
آیین کلنگزنی پایگاه اورژانس جادهای شوقان، در پی تفاهمنامه منعقدشده میان اورژانس پیشبیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری شهرستان جاجرم، مجمع خیرین سلامت، شهرداری و اعضای شورای شهر شوقان، روز یکشنبه ۳۱ خرداد با مشارکت خیرین سلامت برگزار شد.
به گزارش وبدا، این مراسم با حضور رئیس اورژانس پیشبیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان، فرماندار شهرستان جاجرم، بخشدار، شهردار، امام جمعه و اعضای شورای شهر شوقان برگزار شد.
در این آیین، رحمتی رئیس اورژانس پیشبیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان، با اشاره به اهمیت راهاندازی این پایگاه در ارتقای خدمات درمانی منطقه، اظهار کرد: پایگاه اورژانس شوقان به دلیل قرار گرفتن در مسیرهای ارتباطی منطقه، از اهمیت ویژهای برخوردار است و روزانه بیماران و مددجویان منطقه از خدمات فوریتهای پزشکی این پایگاه بهرهمند میشوند. در صورت نیاز نیز بیماران برای دریافت خدمات درمانی تخصصی به بیمارستانهای بجنورد و جاجرم منتقل خواهند شد.
وی افزود: احداث این پایگاه با مشارکت خیرین حوزه سلامت انجام میشود و انتظار میرود با بهرهبرداری از آن، دسترسی مردم منطقه به خدمات اورژانسی سریعتر و مطلوبتر شود.
نظر دهید