رایزنیها برای تأمین اعتبارات پروژههای سلامت خراسان شمالی
دکتر رعنایی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سفر به تهران و دیدار با معاون مدیر کل منابع فیزیکی و طرحهای عمرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رایزنی هایی برای تامین اعتبارات پروژه های سلامت انجام داد.
به گزارش وبدا، در این دیدار که مهندس اسماعیلی مدیر فنی دانشگاه و نادر محمدی مدیر بودجه دانشگاه نیز در معیت معاون توسعه دانشگاه حضور داشتند، گزارشی جامع از وضعیت فعلی پروژههای عمرانی حوزه سلامت در استان خراسان شمالی، میزان پیشرفت فیزیکی آنها و چالشهای مربوط به تأمین اعتبارات ارائه شد.
محور اصلی گفتگوها، پیگیری تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای پیشبرد پروژههای در دست ساخت و همچنین پیگیری دریافت مجوز «ماده ۲۳» جهت ارتقای تعداد تختهای بیمارستان مادر و کودک بجنورد بود؛ پروژهای که از اهمیت استراتژیک بالایی برای ارتقای سطح خدمات درمانی استان برخوردار است.
دکتر جهانبانی معاون مدیرکل دفتر منابع فیزیکی و طرحهای عمرانی وزارت بهداشت، پس از شنیدن گزارش ها، از عملکرد تیم مدیریت فنی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و روند پیشرفت پروژهها ابراز رضایت کرد.
وی در پایان این دیدار، ضمن تأکید بر اهمیت زیرساختهای سلامت، قول مساعدی برای حمایت از روند اجرایی و تسریع در فرآیندهای اداری و مالی جهت بهرهبرداری سریعتر از پروژههای عمرانی استان داد.
نظر دهید