parcham جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1403/08/01 - 11:26
  • - تعداد بازدید: 71
  • - زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZLy3

خدمات رایگان دندان پزشکی به نابینایان ارائه شد

به مناسبت گرامیداشت روز عصای سفید، نابینایان شهرستان بجنورد، در پایگاه خدمات جامع سلامت شهید مدنی از خدمات دندان پزشکی رایگان، بهره‌مند شدند.

 

به گزارش وبدا در این برنامه که روز سه‌شنبه یکم آبان ماه 1403 با هماهنگی و همکاری اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، انجام شد، نابینایان از خدمات سطح یک و دو دندان پزشکی به صورت رایگان بهره مند شدند.

 

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیران سلامت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در حاشیه این برنامه از بهره مندی بیش از 500 نفر از جامعه هدف تا انتهای سال از این خدمات رایگان خبر داد و گفت: این اقدام در راستای اهداف کلی سلامت و حمایت از اقشار نیازمند و کمتر برخوردار، انجام می شود.

 

دکتر آل طه عنوان کرد: رایزنی و هماهنگی با واحد دهان و دندان معاونت بهداشتی برای ارائه خدمات رایگان به جامعه هدف انجام شده و امروز جمعی از نابینایان شهرستان بجنورد با مراجعه به پایگاه خدمات سلامت شهید مدنی از این خدمات بهره مند شدند.

 

مدیرگروه سلامت دهان و دندان در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز گفت: 15 اکتبر برابر با 23 مهر ماه امسال به عنوان روز جهانی ایمنی نابینایان نامگذاری شده است، به همین مناسبت و به جهت اهمیت سلامت  این گروه به مدت 4 ماه در پایگاه های خدمات جامع سلامت بجنورد و شیروان به صورت پایلوت خدمات رایگان دنداند پزشکی به نابینایان ارائه می شود.

 

دکتر مهین یاهوئیان با بیان اینکه خدمات سطح یک و دو به صورت رایگان به آن ها ارائه می شود، عنوان کرد: این طرح تا انتهای سال ادامه دارد و پیش بینی می شود برای حدود 600 نفر از نابینایان بجنورد و شیروان خدمات رایگان دندان پزشکی ارائه شود.

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشگاه
  • کد خبر : 49805
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید