برگزاری جلسه رسیدگی به تخلفات افراد صنفی و غیر صنفی در سه حوزه بهداشت، درمان و غذا و دارو

یكشنبه ١٩ آبان ١٣٩٨ ساعت ١٢:١٨ ب.ظ   ( بازدید : 598 نفر )


جلسه رسیدگی به تخلفات افراد صنفی و غیر صنفی در سه حوزه بهداشت، درمان و غذا و دارو با حضور دکتر سید احمد هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، علی عباسی معاون دادستان بجنورد و جواد سید الموسوی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا، مدیر امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعلام این خبر، در خصوص مصوبات جلسه گفت: در این جلسه پیرامون مشکلات حوزه بهداشتی با توجه به اختلافات دیدگاه قانونی که وجود دارد مقرر شد مسئله در شورای قضایی استان پیگیری و نتیجه به دانشگاه اعلام شود.

حجت الاسلام اصغر قدیمی افزود: با توجه به اینکه بازرسین حوزه معاونت غذا و دارو و معاونت بهداشت جزو ضابطین قضایی محسوب نمی شوند و این موضوع مشکلاتی را به همراه داشته، مقرر شد نامه ای از سوی مدیریت امور حقوقی دانشگاه با همکاری معاونت غذا و دارو تنظیم و به معاونت امور حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت ارسال شود.

وی ادامه داد: در حوزه مشکلات غذا و دارو موضوع توقیف کالا مطرح و مقرر شد موضوع پس از بررسی دادستانی، به دانشگاه اعلام شود.

این مسئول با بیان اینکه پیرامون موضوع دارو نیز مواردی مطرح شد، اظهار کرد: چنانچنه دارویی غیر مجاز کشف شود، طبق بند الف و ب از طریق تعزیرات حکومتی و طبق بند پ ماده 22، از طریق دادستانی پیگیری می شود.

حجت الاسلام قدیمی تصریح کرد: در حوزه درمان نیز مقرر شد تخلفات بکارگیری افراد فاقد صلاحیت حوزه درمان با دخالت در امور پزشکی تفکیک شده و پیگیری های لازم تا حصول نتیجه و اصلاح رفتار فرد مرتکب از طریق تعزیرات حکومتی و ارائه آموزش لازم صورت پذیرد.

 


منبع : امور حقوقی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
وقف به چه معناست؟ (۹۱۶۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...