دوره آموزشی آشنایی با مسئولیت مدنی و کیفری مدیران برگزار خواهد شد

سه شنبه ١٢ آذر ١٣٩٨ ساعت ٧:٤٦ ق.ظ   ( بازدید : 599 نفر )


مدیر امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: کلاس آشنایی با مسئولیت مدنی و کیفری مدیران دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، حجت الاسلام علی اصغر قدیمی اظهار کرد: این کلاس ها روز دوشنبه هجدهم آذرماه در محل سالن شهید رجایی، ساختمان ستاد دانشگاه از ساعت 8 صبح تا ظهر برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: دوره آموزشی آشنایی با مسئولیت کیفری با تدریس احمد رضا مهرپرور مدیرکل بازرسی خراسان شمالی و دوره آشنایی با مسئولیت مدنی با تدریس سید جواد سید الموسوی مدیرکل تعزیرات استان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام قدیمی هدف از اجرای این دوره‌های آموزشی را آشنایی مدیران دانشگاه با مسئولیت حقوقی عنوان کرد و افزود: بسیاری از مدیران دانشگاه دانش آموخته رشته های پزشکی و بهداشتی بوده و در زمینه علم حقوق اطلاعات کافی ندارند.

وی اضافه کرد: این دوره‌های آموزشی با هدف آشنایی با مسائل حقوقی و مسئولیت کیفری و مدنی آن، برگزار می شود تا مدیران در مواقع حساس به درستی تصمیم گرفته و موضوع را پیگیری کنند.

این مسئول یادآور شد: این دوره آموزشی به همت مدیریت امور حقوقی دانشگاه با همکاری حوزه آموزشی معاونت توسعه و میدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد.


منبع : امور حقوقی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
وقف به چه معناست؟ (۹۱۷۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...