-

سال1403 سال جهش تولید با مشارکت مردم


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱ نفر

تعداد بازدید های کل : ۲۲۸۳۳۳ مورد

پیام مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برای روز قدس

پنج شنبه ١٦ فروردین ١٤٠٣ ساعت ٠:٠ ق.ظ   ( بازدید : 15 نفر )


در آستانه فرا رسیدن روز قدس روز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با صدور پیامی، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودکش صهیونیسم در غزه و تجاوز به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت: همه با هم و یکپارچه در جمعه آخر ماه مبارک رمضان در محکومیت این رژیم حضوری گسترده خواهیم داشت.

 

به گزارش دفتر نهاد رهبری، متن پیام حجت الاسلام سیدی به شرح ذیل است؛

 

امام خمینی(ره) بر اساس دوراندیشی‌ها و پیش‌بینی‌هایی که داشتند روز جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان "روز قدس" و حمایت از مردم فلسطین نام‌گذاری کردند. ایشان به دلیل توجه به حالات روحی معنوی مردم در ماه مضان و به دلیل اینکه دل‌های مردم در این ماه به هم نزدیک است مردم را به حمایت از فلسطین دعوت کردند.

 

حضور مردم در راهپیمایی "روز قدس" منجر به بیداری ملت‌ها و افراد آزاده سراسر جهان شده است و کسانی که قدرت رسانه‌ای دارند در تلاش هستند تا با رسانه خود مانع از بیداری مردم دنیا شوند و اینطور القا کنند که حضور مردم در راهپیمایی روز قدس جنبه تبلیغاتی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین دارد.

 راهپیمایی روز قدس و حمایت مردم قوت قلبی برای مردم مظلوم فلسطین است و با این اقدام مردم فلسطین روحیه بیشتری برای مبارزه با اسرائیل می‌گیرند.

 

 نخبگان در هر جامعه‌ای تاثیرگذارترین افراد هستند و باید در مقالات و سخنرانی‌های خود ظلم‌هایی که در جهان می‌شود را محکوم کنند.

 در صورتی که مردم سایر کشورها در برابر جنایت‌های اسرائیل سکوت کنند روزی اسرائیل به سایر کشورها نیز حمله خواهد کرد.

 

امروز اولویت جهان اسلام وحدت کلمه است، دشمنان درصدد ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی هستند و ملت‌ها باید در برابر اسرائیل و آمریکا به پا خیزند.

ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودکش صهیونیسم در غزه و تجاوز به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه همه با هم و یکپارچه در جمعه آخر ماه مبارک رمضان در محکومیت این رژیم حضوری گسترده خواهیم داشت.


منبع : دفتر نهاد مقام معظم رهبری چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سردار سلیمانی: (۲۵۲۳ بازدید)
علت اختلافات در دین (۲۲۵۱ بازدید)
امام زمان(عج) (۲۱۲۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...