دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری حضور یافت

بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری 12 و 13 اردیبهشت 1402 توسط مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران در محل سالن همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌گردد.

 

برگزاری این دو رویداد بزرگ، ضمن آشنا کردن دست اندرکارن آموزش علوم پزشکی کشور با آخرین یافته‌های این علم پویا، همانند موتور محرکه این دانشگاه­ ها برای برنامه‌ریزی های آموزشی عمل می‌کند و تاثیر به سزایی در رشد کمی و کیفی آنها دارد.

 

در این همایش همه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در قالب غرفه مشترکی با دانشگاه‌های کلان منطقه خود، دستاوردهای آموزشی خود را ارائه نمودند که دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در غرفه خود به ارائه فعالیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در حوزه آموزش علوم پزشکی پرداخت.

 

هم‌چنین در این رویداد کشوری، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی و تنی چند از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه حضور داشتند که به منظور ارتقای آموزش دانشگاه، با سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی حاضر در همایش تعامل و تبادل تجربیات و نظرات صورت گرفت.

 

شایان ذکر است در این دوره از جشنواره شهید مطهری، دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی موفق به کسب یک عنوان فرآیند برتر کشوری در هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری شد. فرآیند آموزشی با عنوان «طراحی فرآیند ارزشیابی مبتنی بر هنجار گروه‌های آموزشی و به کارگیری آن جهت ارایه بازخورد و ارتقا عملکرد گروه‌های آموزشی» که در حیطه ارزشیابی آموزشی توسط اساتید دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری ارسال شده بود، حائز رتبه سوم در سطح کشور شده است. صاحبان این فرآیند دکتر شیما عبداللهی، دکتر حمید توکلی قوچانی و همکاران این فرآیند نیز دکتر سمیه علیزاده (دانشکده علوم پزشکی اسفراین)، دکتر یاسمن جعفری و دکتر مهدی خانکلابی می‌باشند.

 

 


فاقد نظر