-

سال1403 سال جهش تولید با مشارکت مردم


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰ نفر

تعداد بازدید های کل : ۲۳۵۷۵۶ مورد

راه پیمایی عظیم 22 بهمن

جمعه ٢٣ بهمن ١٣٩٤ ساعت ١:١٤ ق.ظ   ( بازدید : 1026 نفر )


در سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛ حضور اقوام مختلف خراسان شمالی در جشن انقلاب
بجنورد- در سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر دنیا حیرت زده از حضور گسترده مردم در رفراندمی دیگر شد.

 امروز استکبار جهانی شاهد حضور گسترده و شرکت پرشور و شعور مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن‌ماه، بود، آمریکا و ایادی جیرخواری ‌که در قالب نفاق و نفوذ و در قالب جریان های وابسته به این نظام چشم طمع داشتند امروز با سیل خروشان ملت مومن و همیشه درصحنه خراسان شمالی و با فریادهای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل آنان، فهمیدند که استکبار ستیزی ملت ایران همچنان ادامه دارد.

امروز مردم ولایت مدار و مومن این استان در گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن، سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و مرد و زن، پیر و جوان، کارگر و کارمند، روحانی و بازاری، دانش آموز و دانشجو و شیعه وسنی با حضور گسترده و کم نظیر خود، در سوز سرما به خیابان آمدند و با برپایی مراسم راهپیمایی و تظاهرات ۲۲ بهمن‌ماه، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای اسلام و انقلاب تجدید پیمان کردند.

امروز مردم و مسئولان خراسان شمالی و فعالان اجتماعی و سیاسی، احزاب و گروه های مختلف در پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و به منظور تحقق شعار همدلی و همزبانی، دوشادوش یکدیگر حماسه دیگری آفریدند و با نمایش این اتحاد و این حضور، دشمنان و بدخواهان نظام را مأیوس کردند.

در این راهپیمایی مردم با شعارها و فریادهای کوبنده «الله اکبر»، «شهیدان زنده اند الله اکبر»، «مرگ برآمریکا»، «مرگ براسرائیل»، «و «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی»، ایجاد حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی را به رهبری حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام(ره) جشن گرفتند و با شکرگزاری به خاطر نعمت اسلام و انقلاب  و دست یابی ملت سرافراز ایران اسلامی به پیشرفت، اقتدار و امنیت و رهایی از ظلم و ستم نظام شاهنشاهی و حکومت وابسته و منحوس پهلوی، سالروز تاسیس حکومت اسلامی را گرامی داشتند.

راهپیمایان با حضور گسترده خود در سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی، در آستانه انتخابات هفتم اسفندماه امسال، این حضور را نشانه ای برای آمادگی مردم در حضور حداکثری در پای صندوقهای رای دانسته و آن را رفراندوم تایید جمهوری اسلامی و خواست ملت ایران عنوان و بار دیگر با آرمانهای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای عزیز انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

مسیر راهپیمایی مردم که از میدان شهید این شهر تا میدان قائم این شهر تعیین شده بود، سیل خروشان جمعیت موج می زد و این حضور در سالروز سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام دینی در این کشور، امید را در دل مردم آزادی خواه و ملت های مظلوم ستمدیده جهان تقویت کرد.

مردم بصیر و هوشمند خراسان شمالی در این راهپیمایی امروز به رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری لبیک گفته و بر جلوگیری از نفوذ دشمنان در تمامی مراکز حساس و کلیدی کشور به ویژه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم یوم الله ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در ۴۵ نقطه شهری و روستایی این استان به ویژه مراکز هشت گانه شهرستانهای خراسان شمالی با شکوه خاصی برگزار و مردم با پیشگامی و حضور مستحکم خود، حمایت قاطع خود از نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

این مراسم با سخنرانی سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و قرائت بیانیه پایان یافت.

حاشیه های راهپیمایی امروز

- امروز در سوز سرما بسیاری از کودکان در آغوش مادران خود، تصویر حماسه پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی حق علیه باطل و تظاهرات مردم در بهمن ماه ۵۷ را در ذهن کودکانه خود ثبت کردند.

- امروز حضور دختران و پسران نوجوان و جوان اعم از دانش آموز و دانشجو و سایر اقشار، بیش از راهپیمایی های دیگر به چشم می خورد و نسل نوجوان و جوان کشور، دلبستگی و تعهد خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای امام راحل به نمایش گذاشته بودند.

- حضور اکثر نامزدهای انتخابات مجلس دهم در جمع راهپیمایان در آستانه انتخابات هفتم اسفندماه امسال، حماسه پیش رو را برای مردم خراسان شمالی گوشزد و یاد آوری می کرد و کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن شرکت در راهپیمایی با خوش وبش کردن با مردم و حال و احوال کردن با شماری از آنان، به نوعی درصدد جذب آرای آنان بودند.

- حضور برادران اهل سنت در راهپیمایی امروز چشمگیرتر از سالهای قبل بود و آنان با این حضور وحدت و همدلی خود را با برادران شیعه به نمایش گذاشتند.

- پرچم های خوشرنگ انقلاب در دست راهپیمایان به ویژه کودکان و نوجوانان، از دیگر جاذبه های دیگر راهپیمایی امروز در خراسان شمالی بود.

- نقاشی پرچم سه رنگ انقلاب بر صورت کودکان و نوجوانان شرکت کننده در راهپیمایی امروز از حواشی این بود.-


منبع : دفتر نهاد مقام معظم رهبری چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سردار سلیمانی: (۲۵۵۴ بازدید)
علت اختلافات در دین (۲۲۷۹ بازدید)
امام زمان(عج) (۲۱۵۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...