گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۶ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۳۹ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۲۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۳۹۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۳۳۴۶۳ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٨/١٢/٦ - ۷۱۷۷ مورد

برگزاری مراسم زیارت عاشورا در شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان به مناسبت هفته پدافند غیر عامل

پنج شنبه ١١ آبان ١٣٩٦ ساعت ١٢:٤٠ ب.ظ   ( بازدید : 410 نفر )


به گزارش روابط عمومی، روز گذشته به مناسبت نکوداشت پنجمین روز از هفته پدافند غیر عامل، مراسم پرفیض زیارت عاشورا، در شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان برگزار شد.

در این مراسم آقای "محمود همتی" کارشناس مسئول مبارزه با بیماریهای شبکه، به قرائت دعای زیارت عاشورا پرداخت.

در حاشیه این برنامه، مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان با اشاره به شعار "جامعه سالم، آماده در برابر تهدیدات نوین" به عنوان شعار روز پنجم از روزشمارهفته گرامیداشت پدافند غیرعامل، به بیان مفهوم آن پرداخته و گفت: دیرباز، هرگاه قدرتی قصد سرنگونی حکومتی را داشت، اگر توان نظامی و قدرت لشکرکشی نداشت یا جنگ را امکان پذیر نمی دید، می کوشید با روش های گوناگونی غیر از تهاجم نظامی به هدف خود برسد. امروزه نیز به دلیل پیشرفت های شگرف دانش بشری، به وجود آمدن نسل جدیدی از رسانه ها، رشد چشمگیر تکنولوژی، گسترش جوامع آزادی خواه و نیز افزایش قدرت دولت ها در مقابله با تهاجم نظامی دشمن، رویکرد حکومت های استعماری جهان به تهدیدات نرم و جنگ نرم، بیش از پیش شده است. به عبارت دیگر در تهدید نرم، کشور مهاجم می کوشد بدون استفاده از ابزارهای خشن، اعمال قدرت کند و مدیریت افکار عمومی کشور مورد تهاجم را در راه نیل به اهداف خود بر عهده گیرد.
وی تصریح کرد: آگاهی از وجود چنین تهدیدی، آشنایی با شیوه های به کار گرفته شده و نیز شناسایی اهداف دشمن در تهدید نرم، سبب افزایش بصیرت در همگان می شود و آنان را با راه های مقابله با آن آشنا می سازد.
آقای "نعمتی" به بیان تهدیدات نوین در کشور پرداخته گفت:  درحال حاضر آنچه که بیشتر از هر چیز در جامعه ما توسط دشمنان هدف گرفته شده، فرهنگ و اعتقادات ماست. لذا تقویت روحیه مذهبی و انقلابی در مردم و در دستگاههای اجرایی برای مقابله با این تهدیدات بسیار کارآمد خواهد بود و همین روحیه مقاومت و شهادت طلبی در نهاد مردم این مرز و بوم، که جهان کفر از این نیرو محروم می باشد، همواره در جریان انقلاب اسلامی ایران، دفاع مقدس و پس از آن تا امروز، بالاترین سلاح مبارزه ما با دشمنان بوده است.
وی با اشاره به کرامات بیکران دعای پر فضیلت زیارت عاشورا افزود: امید است همه ما بتوانیم با تاسی از سیره سیدالشهداء(ع) و یاران گرامیش و تعمق در واقعه عظیم عاشورا درس ایمان و شهادت را بیاموزیم و از ارزشهای دین خالصانه پاسداری نماییم.

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سوگندنامه بقراط (۱۱۷۰۲ بازدید)
امپاتی(empathy) چیست؟ (۶۲۷۹ بازدید)
سلام بر محرم (۵۹۸۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...