گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۳۹ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۲۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۵۹۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۳۳۶۶۳ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٨/١٢/٦ - ۷۱۷۷ مورد

برگزاری مراسم زیارت عاشورا به مناسبت هفته بسیج در شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان

چهارشنبه ١ آذر ١٣٩٦ ساعت ١١:٥٥ ق.ظ   ( بازدید : 446 نفر )


به گزارش روابط عمومی، صبح امروز ، به مناسبت هفته بسیج و حلول ماه پرخیر و برکت ربیع الاول، مراسم پرفیض زیارت عاشورا، در شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان برگزار شد.

در این مراسم حاج آقا "پناهی" رئیس اداره تبلیغات اسلامی راز پس از  قرائت دعای زیارت عاشورا و تبریک هفته بسیج و حلول ماه ربیع الاول، ماه شادی و شادمانی مسلمانان، از همگان خواست که برای آرامش و آمرزش روح کشته شدگان زلزله کرمانشاه دعا نموده و بازماندگان این فاجعه را یاری نمایند.

در حاشیه این برنامه آقای "محمد قهرمانی" مسئول حراست و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، ضمن تبریک هفته بسیج و اشاره به رشادت ها و تلاشهای جهادی بسیجیان در عرصه های مختلف، نابودی گروه تکفیری داعش را به تمام مسلمانان جهان تبریک و تهنیت گفت.
وی فرهنگ و تفکر بسیجی را در خنثی سازی توطئه های دشمنان بسیار حائز اهمیت دانسته و اظهار داشت: پیروزی اخیر بر گروهک داعش که با ایستادگی جبهه مقاومت و مدافعان حرم به ثمر رسید نیز به برکت فرهنگ بسیجی به دست آمد.
آقای قهرمانی افزود: هفته بسیج فرصتی مناسب برای تکریم بسیجیان و همچنین معرفی و شناساندن این فرهنگ غنی به جوانان کشور می باشد. امید است همه ما همواره بسیجی وار بیندیشیم و بسیجی وار در راه عزت و آبادی این سرزمین تلاش نماییم.
 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سوگندنامه بقراط (۱۱۷۰۳ بازدید)
امپاتی(empathy) چیست؟ (۶۲۸۰ بازدید)
سلام بر محرم (۵۹۸۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...