گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۶۹ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۲۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۵۲۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۳۳۵۹۳ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٨/١٢/٦ - ۷۱۷۷ مورد

اولین نشست کمیته سرشماری 1397 در شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان

شنبه ١٤ بهمن ١٣٩٦ ساعت ١٢:١١ ب.ظ   ( بازدید : 384 نفر )


به گزارش روابط عمومی، صبح امروز اولین نشست کمیته سرشماری 1397 ، در شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، با حضور معاون بهداشتی و مسئولین واحدهای ستادی شبکه برگزار گردید.

در ابتدای جلسه آقای "یوسفی" معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، ضمن تبریک سومین روز از دهه مبارک فجر و روز فناوری فضایی، به بیان نکاتی در خصوص نامگذاری این روز پرداخته و خاطرنشان کرد: پس از پرتاب غرورآفرین "امید"، نخستین ماهواره ایرانی، به فضا در تاریخ 14 بهمن 87، ایران به کشورهای دارای توانایی پرتاب ماهواره پیوست و این روز خجسته به پاس قدردانی از زحمات اندیشمندان و فعالان عرصه فضایی کشور  به عنوان "روز بزرگداشت فناوری فضایی" در تاریخ کشور ثبت گردید. امید است در سایه ایزد منان و به برکت وجود جوانان گرانقدر و پرتلاش، همواره و بیش از پیش شاهد پیشرفت کشورمان در عرصه های مختلف صنعت و فناوری باشیم.

در ادامه آقای "محمود همتی" کارشناس مسئول واحد آمار شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، در خصوص دستورالعمل سرشماری سال 1397 و چالشهای موجود، محدودیت زمانی و تیم ارزیابی و پایش و ... مطالبی ارائه نمود.

و همچنین پیشنهاداتی از سوی مسئولین واحدها جهت هماهنگی امور و تسریع در سرشماری داده شده ، و پس از بحث و گفتگو، راهکارهایی تصویب و در دستور کار واحدها قرار گرفت.

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سوگندنامه بقراط (۱۱۷۰۳ بازدید)
امپاتی(empathy) چیست؟ (۶۲۸۰ بازدید)
سلام بر محرم (۵۹۸۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...