گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۵۴ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۲۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۸۰۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۳۳۸۷۸ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٨/١٢/٦ - ۷۱۷۷ مورد

گزارش عملکرد تیم بازرسان بهداشت محیط شهرستان راز و جرگلان در ده روز اول طرح سلامت نوروزی

شنبه ٢٦ اسفند ١٣٩٦ ساعت ١٢:٤ ب.ظ   ( بازدید : 906 نفر )


به گزارش روابط عمومی، مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، به بیان خلاصه ای از عملکرد تیم بازرسان بهداشت محیط شهرستان در ده روز اول طرح سلامت نوروزی پرداخت.

 

خانم "سوناگل افشین" ضمن تقدیر از بازرسان بهداشت محیط شهرستان، از انجام 316 بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، 40 بازدید از اماکن عمومی، بازدید 39 سامانه آبرسانی، 79 مورد سنجش پرتابل مواد غذایی، 11 مورد نمونه برداری از مواد غذایی، 88 مورد نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی، 935 مورد سنجش کلر آزاد باقیمانده آب، رسیدگی به 9 مورد شکایت، صدور 62 کارت سلامت و همچنین جمع آوری 257 کیلوگرم مواد غذایی غیر مجاز و تاریخ مصرف گذشته، طی ده روز اخیر خبر داد.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه سلامت نوروزی از 15 اسفند96 آغاز شده و تا 15 فروردین 97 ادامه خواهد داشت و تیم بازرسان بهداشت محیط شهرستان در این مدت نظارت های ویژه ای بر نحوه تهیه و توزیع و پخش مواد غذایی خواهند داشت.

 

خانم افشین همچنین پیشاپیش فرارسیدن نوروز باستانی را تبریک و تهنیت گفته و با آرزوی سلامت و تندستی برای تمامی مردم محترم شهرستان راز و جرگلان، خواستار دقت بیشتر در خریداری مواد غذایی از جمله شیرینی، شکلات، آجیل و خشکبار و... شده و اظهار داشت: تهیه مواد غذایی از مراکزی که معیار های بهداشتی از جمله داشتن کارت سلامت، لباس کار مناسب، بهداشت فردی و بهداشت ساختمان را رعایت می کنند، ضامن سلامت مردم عزیزمان خواهد بود.

 

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سوگندنامه بقراط (۱۱۷۱۱ بازدید)
امپاتی(empathy) چیست؟ (۶۲۸۰ بازدید)
سلام بر محرم (۵۹۸۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...