گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۴۲ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۲۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۷۹۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۳۳۸۶۶ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٨/١٢/٦ - ۷۱۷۷ مورد

حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان در اجلاس روسا، معاونین اجتماعی و مدیران شبکه های بهداشت و درمان منطقه 9 کشور

چهارشنبه ١٣ تیر ١٣٩٧ ساعت ١:٤٢ ق.ظ   ( بازدید : 966 نفر )


به گزارش روابط عمومی، صبح امروز مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان به همراه جمعی از روسا، معاونین اجتماعی و مدیران شبکه های بهداشت و درمان دانشگاههای علوم پزشکی کلان منطقه ۹ کشور، در اجلاسی که در شهر مشهد برگزار شد، شرکت نمود.

آقای "نعمتی" تبیین و تشریح ماموریت و برنامه های معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را محور اصلی این نشست دانسته و خاطرنشان کرد: هدف و رسالت کلان معاونت اجتماعی، نهادینه کردن رویکرد اجتماعی در حوزه سلامت و پیشگیری و کنترل بیماریها، به ویژه بیماریهای غیر واگیر می باشد که سلامت همه جانبه، عدالت، انسجام اجتماعی، توجه به کرامات انسانی، جلب مشارکت مردم و همکاریهای بین بخشی را در بر خواهد داشت.

وی افزود: ساماندهی، شناسایی و جلب مشارکتهای مردمی، سازمانهای مردم نهاد، خیرین و منابع غیر دولتی، سیاست گذاری به منظور افزایش نقش مردم در حوزه سلامت، توسعه و تعمیق خدمات مددکاری و ... از جمله مواردی بود که به عنوان برنامه های اصلی معاونت اجتماعی، در این اجلاس مطرح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، ضمن ابراز امیدواری از نتایج بسیار ارزشمند این برنامه ها، تصریح کرد: امید است در آینده نزدیک شاهد برخورداری عادلانه مردم کشورمان از بالاترین سطح سلامت اجتماعی، کاهش آسیبهای اجتماعی و همچنین تبدیل معاونت اجتماعی به یک الگوی موفق ملی و بین المللی باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به انتقال واحد آموزش سلامت به معاونت اجتماعی، از این پس عمده فعالیتهای این واحد در شبکه ها و مراکز بهداشت و درمان، در راستای اجتماعی شدن سلامت برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سوگندنامه بقراط (۱۱۷۰۸ بازدید)
امپاتی(empathy) چیست؟ (۶۲۸۰ بازدید)
سلام بر محرم (۵۹۸۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...