گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۲۲ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۲۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۷۷۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۳۳۸۴۶ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٨/١٢/٦ - ۷۱۷۷ مورد

اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در شهرستان راز و جرگلان

چهارشنبه ١٧ مرداد ١٣٩٧ ساعت ١١:٣١ ق.ظ   ( بازدید : 461 نفر )


به گزارش روابط عمومی، سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از اول تیر ماه سال جاری در پایگاه بهداشتی شهر راز و کلیه خانه های بهداشت شهرستان راز و جرگلان آغاز شده و در حال اجرا می باشد.

 

کارشناس واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان در گفتگو با روابط عمومی، ضمن تقدیر از زحمات پزشکان، مراقبین سلامت و بهورزان، به تشریح جزئیات این برنامه پرداخته و گفت: طبق هماهنگی های انجام شده در جلسات مشترک شبکه بهداشت و درمان با مدیر پایگاه سنجش و کارشناسان سنجش آموزش و پرورش شهرستان، بخشی از سنجش سلامت دانش آموزان پایه اول در بدو ورود به دبستان، توسط تیم آموزش و پرورش و بخش دیگر در خانه های بهداشت، توسط بهورزان و پزشکان انجام می گردد.

 

خانم "قهرمانی" تصریح کرد: برنامه سنجش از نیمه اول تیرماه سال جاری آغاز گردیده و تا شهریور ماه حدود 1000 نفر نوآموز بدو ورود به دبستان تن سنجی شده و از نظر آمادگی تحصیلی، شنوایی و بینایی، دهان و دندان و ... بررسی و در صورت نیاز به متخصص ارجاع خواهند شد. که تا کنون 800 دانش آموز مورد معاینه و بررسی قرار گرفته اند.

 

وی افزود: آموزش نکات بهداشتی به دانش آموزان و والدین، توزیع شامپو پرمترین برای دانش آموزان مبتلا به شپش و بررسی وضعیت واکسیناسیون از جمله خدماتی است که همراه با برنامه سنجش توسط پزشکان و بهورزان ارائه می گردد.

 

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سوگندنامه بقراط (۱۱۷۰۷ بازدید)
امپاتی(empathy) چیست؟ (۶۲۸۰ بازدید)
سلام بر محرم (۵۹۸۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...