گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۵۶۳ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۲۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۸۱۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۳۳۸۸۷ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٨/١٢/٦ - ۷۱۷۷ مورد

22 مردادماه 1397، آغاز هفته ازدواج

دوشنبه ٢٢ مرداد ١٣٩٧ ساعت ٩:٤٠ ق.ظ   ( بازدید : 810 نفر )


چشمی ندیده در زمین در هر زمان مانندشان
خورشید و مه تبریک گو بر وصلت و پیوندشان
شادی زهرا و علی پیداست از لبخندشان
لبخندشان دارد نشان از خاطر خرسندشان . . .

 

نخستین روز از ماه ذی الحجه ، سالروز ازدواج فرخنده حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) ، روزی مبارک برای همه نوگامانی است که دل به زندگی فاطمی داده ‏اند تا شادی خود را با خاطره همیشه روشن آن روز مبارک، پیوند زنند.

ازدواج حضرت علی(ع) با حضرت فاطمه (س) به فرمان خداوند، از امتیازاتی است که رسول اکرم (ص) بر آن مباهات می کردند. در این پیوند پر میمنت، فرشتگان آسمان در سرور و شادمانی و بهشتیان به زینت و زیور آراسته شده بودند.

 

این روز فرخنده که امسال مصادف با 22  مردادماه است، با شعار "بهترین ازدواج آسان ترین ازدواج است" به عنوان روز ازدواج نامگذاری شده است.

و بدین مناسبت، به منظور ترویج ازدواج سالم در جوانان، و بر مبنای ابلاغ سیاست های کلی جمعیت ، هفته  ازدواج  از 22 مرداد ماه سال جاری با مشاركت كليه ذينفعان درون و برون سازماني، به مدت یک هفته ، برگزار می گردد.

حساس سازی اجتماعی و معطوف کردن توجه جوانان به امر سلامت فردی، خانوادگی واجتماعی خود، آگاه سازی اجتماعی در خصوص سیاست های کلی جمعیت که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده، اطلاع رسانی به خانواده ها در مورد حیطه های اولویت دار سلامت جوانان در امر ازدواج و چگونگی درخواست دریافت خدمات در این حیطه ها، آشنایی واحدهای ارائه خدمات در سازمان های ذیربط، در خصوص  لزوم پرداختن به سلامت جوانان و ضرورت برنامه ریزی به منظور تامین منابع و ساختارسازی جهت ارایه این گونه خدمات در آینده برای این گروه سنی از مهمترین اهداف برگزاری این هفته می باشد.

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سوگندنامه بقراط (۱۱۷۱۲ بازدید)
امپاتی(empathy) چیست؟ (۶۲۸۰ بازدید)
سلام بر محرم (۵۹۸۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...