گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۷۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۲۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۴۳۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۳۳۵۰۲ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٨/١٢/٦ - ۷۱۷۷ مورد

افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای حصارچه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

سه شنبه ٦ شهریور ١٣٩٧ ساعت ٦:٦ ق.ظ   ( بازدید : 407 نفر )


به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، صبح امروز در پنجمین روز از هفته دولت، پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای حصارچه با حضور آقای دکتر "حق بین" رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان ضمن تقدیر و تشکر از حضور و نگاه ویژه ریاست دانشگاه اظهار داشت: افتتاح این پایگاه اورژانس یکی از حلقه های ضروری ارائه خدمات در این منطقه است که جمعیت 9 هزار و 460 نفری دهستان حصارچه و همچنین یکه صعود را نیز با جمعیت 14 هزار و 100 نفر تحت پوشش خواهد داد.

آقای "علی نعمتی" با تاکید بر این مطلب که راه اندازی و استقرار اورژانس، سرعت امدادرسانی را افزایش می دهد تصریح کرد: ساختمان این پایگاه با متراژ 80 متر مربع توسط شوراهای اسلامی، معتمدین و روحانیون این دهستان در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته و با صرف بودجه 15 میلیون تومان تجهیز گردید. همچنین آمبولانس ز محل بنیاد علوی تامین و 4 نیروی تکنسین فوریتهای پزشکی نیز برای ارائه خدمات امدادی جذب شده است.

وی دلایل ایجاد مصدومیت ها در این منطقه را نامناسب بودن شرایط جاده ای، تعداد زیاد موتور سواران و عدم رعایت اصول ایمنی و پر جمعیت بودن منطقه عنوان کرد و افزود: پراکندگی جمعیتی و بُعد مسافت از عواملی است که افتتاح اورژانس حصارچه را ایجاب میکرد و این پایگاه از این پس می تواند خدمات رسانی بهینه و کاهش اعزام ها را در پی داشته باشد.

آقای نعمتی همچنین از حضور معاون بهداشتی دانشگاه، رئیس فوریتهای پزشکی استان، معاون فرماندار ، رئیس شورای اسلامی شهرستان راز و جرگلان، علما و روحانیون، آقای دکتر "غیادی" معتمد و فعال اجتماعی و اقتصادی جرگلان و سایر مسئولین و مدعوین که در این مراسم حضور یافتند تقدیر و تشکر نمود.

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سوگندنامه بقراط (۱۱۷۰۲ بازدید)
امپاتی(empathy) چیست؟ (۶۲۷۹ بازدید)
سلام بر محرم (۵۹۸۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...