گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۷۵ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۶۱۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۶۹۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۳۴۰۰۹ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٨/١٢/٦ - ۷۱۷۷ مورد

برگزاری جلسات هم اندیشی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان و آموزش و پرورش شهرستان در خصوص اجرای برنامه های بهداشتی در مدارس

پنج شنبه ٢٤ آبان ١٣٩٧ ساعت ٩:٥ ق.ظ   ( بازدید : 367 نفر )


به گزارش روابط عمومی، طی هفته اخیر جلسات مشترک شبکه بهداشت و درمان رازو جرگلان و اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید.

 

خانم "قهرمانی" کارشناس سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، هدف از برگزاری این جلسات را همفکری و هماهنگی های لازم با کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان در خصوص اجرای برنامه های مختلف بهداشتی در مدارس در جهت ارتقای سطح بهداشتی دانش آموزان، بررسی مشکلات و موانع اجرایی برنامه ها در سال گذشته و ارائه راهکار جهت مرتفع نمودن آنها دانست.

 

وی خاطرنشان کرد: توزیع مکمل آهن و ویتامین D، بازدید مشترک شبکه بهداشت و اداره آموزش و پرورش از کلیه مدارس شبانه روزی، بازدید بهداشت محیط از مدارس، سنجش و معاینات غربالگری دانش آموزان پایه اول و چهارم و هفتم و دهم، ارتقاء شاخص مدارس مروج و ستاره دار در سطح شهرستان، اجرای طرح وارنیش برای دانش آموزان 6تا14 ساله و ... از جمله خدماتی است که در طرح تحول سلامت توسط بهورزان، مراقبین سلامت و کارشناسان بهداشتی در مدارس ارائه می گردد.

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سوگندنامه بقراط (۱۱۷۱۷ بازدید)
امپاتی(empathy) چیست؟ (۶۲۸۰ بازدید)
سلام بر محرم (۵۹۸۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...