گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۸ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۶۹ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۶۱۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۷۸۸ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۳۴۱۰۳ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٨/١٢/٦ - ۷۱۷۷ مورد

پیام تبریک سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن

دوشنبه ٦ اسفند ١٣٩٧ ساعت ٢٢:٤٧ ب.ظ   ( بازدید : 361 نفر )


به گزارش روابط عمومی، آقای "رضاعلی یوسفی"سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، فرارسیدن ولادت با سعادت دخت گرانقدر پیامبر اسلام (ص) حضرت فاطمه کبری (س) را تهنیت گفته و پیامی بدین شرح منتشر نمود:

"بیستم جمادی الثانی مصادف با میلاد پربرکت بانوی بانوان جهان، حضرت فاطمه کبری(س)، در کشور ما به عنوان روز زن نامگذاری شده است.

این روز را باید گرامی و پاس داشت، چرا که بهانه در بهانه است، اول تولد دردانه نبی اکرم (ص) که با قدوم مبارکش شادی و شعف را به قلب مهربان پدر میهمان کرد و الگویی الهی برای زنان جهان شد. دوم روز بزرگداشت زن و به ویژه مادران این مرز و بوم است. آنان که با پیروی از آداب اخلاقی و منش زندگی حضرت زهرا (س) محیط خانواده و اجتماع خود را نظام می بخشند و با مشارکت در امور مختلف سیاسی و اجتماعی در تلاش هستند و برای آینده ای بهتر گام برمی دارند.
این روز فرصتی ست برای قدردانی از همراهان همیشگی، زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی دارند و یک لحظه سکون و ایستایی را برخود نمی پسندند.

اینجانب سالروز میلاد خجسته بانوی گرانقدر اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام والای زن را به مادران و بانوان بزرگوار ایران زمین، به ویژه همکاران مجموعه شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان و واحدهای تابعه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال می طلبم که گام های پسین را قرین پویایی و پایایی بدارد و در حرکت بسوی تعلیم و تربیت، سیره جاودانه حضرت صدیقه کبری(س) را سرلوحه خود قرار دهند."

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سوگندنامه بقراط (۱۱۷۱۸ بازدید)
امپاتی(empathy) چیست؟ (۶۲۸۰ بازدید)
سلام بر محرم (۵۹۸۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...