گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۰۰ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۶۱۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۷۱۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۳۴۰۳۴ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٨/١٢/٦ - ۷۱۷۷ مورد

برگزاری نشست تیم مدیریت بحران شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان

چهارشنبه ٧ فروردین ١٣٩٨ ساعت ١٠:١ ق.ظ   ( بازدید : 336 نفر )


به گزارش روابط عمومی، در ابتدای هفته جاری، به دنبال بارندگیهای شدید و جاری شدن سیلابها در شهرستان راز و جرگلان و شهرستانهای مجاور، کمیته مدیریت بحران شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که با حضور سرپرست و مسئولین شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان برگزار شد، وضعیت و میزان آمادگی مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان در خصوص مواجهه با حوادث و امداد رسانی به مصدومین احتمالی، با توجه به شرایط جوی حاکم بر منطقه بررسی شد.

مسئول بحران و کاهش خطر در بلایای طبیعی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، به ارائه گزارشی از میزان آسیب به روستاها و وضعیت مصدومین پرداخته و خاطرنشان کرد: در بارش های اخیر به هیچ کدام از واحد های بهداشتی آسیب جدی وارد نشده است و تمامی واحد های بهداشتی اعم از خانه های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت به فعالیت خود طبق روال قبل ادامه می دهند.

آقای "رضاعلی یوسفی" سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، بر آماده باش کادر بهداشتی و درمانی، اداری و همچنین نیروی تاسیساتی مجموعه تاکید نموده و خاطرنشان کرد: برنامه ریزی جهت تکمیل و تامین دارو در داروخانه مراکز خدمات جامع سلامت، آماده باش پزشکان، پرستاران، ماماها و سایر کادر درمانی جهت پاسخگویی به نیاز مردم در اولویت امور قرار دارد.

آقای یوسفی تصریح کرد: كنترل بهداشتي آب، غذا، محيط و كنترل بيماري هاي عفوني نیز از جمله مهمترین مواردیست که بایستی توسط تیم بهداشت محیط و مبارزه با بیماریهای شبکه مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: در کنترل هر بحران، برنامه ریزی، مدیریت و هدایت برنامه ها، تقسیم وظایف و نظارت بر انجام امور در عین خونسردی و خویشتن داری از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

در بخشی دیگر از این نشست، احتمال آب گرفتگی و آسیب دیدن مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت و همچنین وضعیت ذخائر حاملهای انرژی در هنگام وقوع حوادث از جمله برق اضطراری، سوخت و آب مصرفی و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سوگندنامه بقراط (۱۱۷۱۸ بازدید)
امپاتی(empathy) چیست؟ (۶۲۸۰ بازدید)
سلام بر محرم (۵۹۸۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...