گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۵۸ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۲۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۵۱۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۳۳۵۸۲ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٨/١٢/٦ - ۷۱۷۷ مورد

تشکیل اولین جلسه شورای اداری در سال 98

شنبه ١٧ فروردین ١٣٩٨ ساعت ١:١ ق.ظ   ( بازدید : 422 نفر )


تشکیل اولین جلسه شورای اداری در سال 98

بنابر گزارش روابط عمومی، اولین جلسه شورای اداری به ریاست سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان تشکیل شد.

در ابتدای جلسه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تبریک مجدد سال نو بیان کرد: چند روز پایانی سال و همچنین از ابتدای سال جدید بیشتر در بحث مدیریت بحران به دلیل بارندگی های اخیر درگیر بوده ایم. شرکت در جلسات مدیریت بحران فرمانداری و متعاقب آن تشکیل جلسه مدیریت بحران در مرکز بهداشت از اصلی ترین برنامه های ابتدای سال بوده است.

رضا علی یوسفی تشریح نمود: از مهمترین اقداماتی که در ارتباط با بارندگی های ابتدای سال در شهرستان انجام شده است فراخوان بهورزان به منظور حضور در محل کار، پیگیری مراقبت از مادران ماه نه بارداری به صورت ویژه و  نظارت بر سامانه های آبرسانی و نمونه برداری های میکروبی بوده است. این فعالیت های به منظور حفظ سلامت مردم در این موقعیت بحرانی و پیشگیری از بروز بیماری های منتقله از آب و غذا صورت گرفته است.

وی در ادامه برنامه های کاری سال 98 را تشریح کردند و اظهار داشتند: از جمله فعالیتی که میبایست در ابتدای سال جدید صورت پذیرد، ارزیابی برنامه عملیاتی سال قبل و تدوین برنامه جدید میباشد. اجرای نظارت ویژه تمامی مسئولین و کارشناسان مرکز بهداشت بر برنامه دهگردشی مراکز خدمات جامع سلامت و خدماتی که میبایست ارائه دهند از دیگر اقدامات میباشد.

وی همچنین گفت: مداخله بایستی در مراکز خدمات جامع سلامت اجرا شود و مسئولین یا کارشناسان واحد ها به همه جنبه ها از جمله وضعیت بهداشت و نظافت عمومی، کارآیی و عملکرد تجهیزات و نظم و انضباط اداری بپردازند و در صورت ارسال دستورالعمل به صرف فقط ارسال دستورالعمل کفایت نکنند و پیگیری های خود را انجام دهند تا دستورالعمل اثر بخش گردد.

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سوگندنامه بقراط (۱۱۷۰۲ بازدید)
امپاتی(empathy) چیست؟ (۶۲۸۰ بازدید)
سلام بر محرم (۵۹۸۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...