گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۶۰ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۶۱۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۷۷۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۳۴۰۹۴ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٨/١٢/٦ - ۷۱۷۷ مورد

تبریک روز روانشناس

دوشنبه ٩ اردیبهشت ١٣٩٨ ساعت ٨:٥٦ ق.ظ   ( بازدید : 911 نفر )


بنابر گزارش روابط عمومی، در گفتگو با مسئول سلامت روان شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان به مناسبت روز روانشناس اقداماتی که روانشناسان در سیستم بهداشتی ارائه میکنند تبیین شد:

 ا- برگزاری کلاس های آموزش برای عموم مردم در مدارس، اماکن عمومی از جمله مساجد و حوزه های علمیه، خانه بهداشت ، محلات و.. در رابطه با مهارت های زندگی و فرزند پروری و پیشگیری از اعتیاد ، پیشگیری از خشونت های خانگی، اختلالات روان و پیشگیری از اسیب ها و پیشگیری از خودکشی و کلاس حمایت های روانی در بلایا و ... 2- مشاوره فردی رایگان برای عموم مردم در زمینه مشاوره خانواده ، تحصیلی ، ازدواج و اعتیاد .. 3 - خانواده در مانی - 4 - رفتار در مانی 5- درمان شناختی - رفتاری 6- آموزش روش های آرام سازی و .. 7- انجام مداخلات مختصر برای بیماران روان از جمله مداخله مختصر برای افسردگی ، اقدام به خودکشی و استرس و اختلالات اضطرابی و وسواس و... 8- غربلگری روان ، اجتماعی و اعتیاد برای عموم مردم 9- مداخله مختصر برای افراد که غربال مثبت اعتیاد و خشونت های خانگی هستند و.. 10- توانمند سازی افراد با آموزش مهارت های زندگی به صورت فردی و گروهی ....

خانم محمد پور مسئول سلامت روان در ادامه این متن ادبی را به همکاران روانشناس شاغل در شبکه بهداشت و درمان تقدیم کردند: امروز روز به چالش کشیدن رفتارهای آسیب زننده به حیات انسان است، روز غمگین شدن ما از بابت دیدن آینده کودک دست فروش است. روز نگاه رنج آور به بیماری اعتیاد و درد های بی کران و فریادهای بی صدای مصرف آن است. روز کسی که فارغ از خود به آرامش ، همدلی و تسکین دیگران می اندیشد. این روز بر جامعه روانشناسی و همه آنهایی که برای آرامش روانی جامعه در تلاش اند گرامی باد.


 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سوگندنامه بقراط (۱۱۷۱۸ بازدید)
امپاتی(empathy) چیست؟ (۶۲۸۰ بازدید)
سلام بر محرم (۵۹۸۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...