گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۹ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۷۱ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۲۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۶۲۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۳۳۶۹۵ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٨/١٢/٦ - ۷۱۷۷ مورد

روز ملی جمعیت

دوشنبه ٣٠ اردیبهشت ١٣٩٨ ساعت ٩:٣١ ق.ظ   ( بازدید : 1161 نفر )


سالروز ابلاغ سیاست های جمعیتی توسط مقام معظم رهبری

بنابر گزارش روابط عمومی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان در پیامی سالروز فرارسیدن روز ملی جمعیت را گرامی داشتند.

رضا علی یوسفی اظهار داشت: سی ام اردیبهشت مصادف با سالروز ابلاغ سیاست‌ های کلی جمعیت از سوی مقام معظم رهبری به عنوان روز ملی جمعیت در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده است که این روز رو به تمامی تلاشگران و کارشناسان حوزه سلامت جمعیت تبریک عرض میکنم و امیدوارم با سرلوحه قرار دادن سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری گامی مهم در توسعه و شکوفایی کشور عزیزمان ایران اسلامی برداریم.

وی همچنین در حاشیه این پیام عنوان کرد: موضوعی که به صراحت در سیاست های جمعیتی آمده است ، جبران کاهش نرخ باروری می باشد که این سیاست ها به مواردی مانند ارتقاء پویایی ، بالندگی و جوانی جمعیت با افزایش نرخ باروری به بیش از سطح جایگزینی ، رفع موانع ازدواج ، تسهیلات و ترویج تشکیل خانواده و افزایش فرزند، کاهش سن ازدواج ،اختصاص تسهیلات مناسب برای مادران باردار، مادران شیرده ، پوشش بیمه ای هزینه های زایمان و تحکیم بنیان و پایداری خانواده ، با اصلاح و تکمیل آموزشهای عمومی درباره اصالت کانون خانواده و فرزند پروری و با تاکید بر آموزش مهارت های زندگی و ... اشاره شده است.

یوسفی در پایان خبر داد: در سال های گذشته ، با ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت  پایین بودن نرخ رشد جمعیتی با یک شیب قابل قبول در حال جبران بوده است به طوری که در سال گذشته در شهرستان راز و جرگلان نرخ باروری کلی بالاتر از حد انتظار جایگزینی بوده است. 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سوگندنامه بقراط (۱۱۷۰۴ بازدید)
امپاتی(empathy) چیست؟ (۶۲۸۰ بازدید)
سلام بر محرم (۵۹۸۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...