گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۹۱ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۶۱۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۸۱۰ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۳۴۱۲۵ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٨/١٢/٦ - ۷۱۷۷ مورد

گرامیداشت روز بهورز با حضور فرماندار محترم راز و جرگلان

پنج شنبه ٧ شهریور ١٣٩٨ ساعت ١٥:٣٢ ب.ظ   ( بازدید : 938 نفر )


بنابر گزارش روابط عمومی، مراسم گرامیداشت روز بهورز با حضور فرماندار محترم شهرستان راز و جرگلان برگزار شد.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان بیان نمود: از آنجاییکه روز گرامیداشت مقام بهورز در ایام دهه اول محرم قرار خواهد گرفت مراسم نکوداشت بهورز چند روز زودتر برگزار شد و همچنین در این مراسم از فعالین طرح ملی کنترل فشار خون که در خرداد و تیر سال جاری برگزار شد قدردانی بعمل آمد.

قابل ذکر است در این مراسم جناب آقای دکتر زارعی، فرماندار محترم و مهندس آیتی بخشدار مرکزی شهرستان راز و جرگلان حضور داشتند که با حضور و تدبیر خود باعث دلگرمی و امید آفرینی در بین بهورزان شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان شدند.

دکتر زارعی ضمن تبریک هفته دولت، روز کارمند و فرارسیدن روز بهورز در سخنانی اظهار داشت: بهورزان زحمتکش ترین نیرو های سیستم بهداشت و درمان هستند و بهورزان کسانی هستند که نزدیکترین ارتباط را با مادران باردار دارند و اگر مراقبت های خود را به نحو احسن انجام دهند مطمعنا از بروز معلولیت ها و دیگر امراض احتمالی پیشگیری خواهند کرد.

وی گفت: با انجام دقیق مراقبت های بهداشتی از خیلی از هزینه هایی که به خانوار ها و دولت تحمیل میشود میتوان جلوگیری نمود.

دکتر زارعی از بهورزان حاضر در این مراسم خواستند تا با افزایش دانش و آگاهی خود و انتقال آن به مردم و جامعه هدف نقش تاثیر گذارتری در ارتقا سلامت مردم داشته باشند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان نیز با ابراز خرسندی از حضور فرماندار و بخشدار مرکزی گفت: مطمعنا حضور فرماندار و بخشدار مرکزی در این مراسم موجب مباهات و خرسندی تک تک بهورزان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان خواهد بود.

رضا علی یوسفی: نقش آفرینی بهورزان محترم در حفظ و ارتقا سلامتی مردم بر کسی پوشیده نیست زیرا آنان کسانی هستند که در خط مقدم سیستم بهداشتی ارائه خدمت می کنند.

وی اظهار داشت: این مراسم به منظور تکریم مقام بهورز و قدردانی از ناظرین،مراقبین سلامت ناظر و بهورزانی که بیشترین خدمت را در طرح ملی کنترل فشار خون انجام داده بودند برگزار شده است و از تمامی آنها با اهدا لوح تقدیر و جوایزی قدردانی شد.

یوسفی همچنین اظهار داشت: در این مراسم از زحمات دو نفر از بازنشتگان جامعه بهورزی نیز قدردانی شد.

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سوگندنامه بقراط (۱۱۷۱۸ بازدید)
امپاتی(empathy) چیست؟ (۶۲۸۰ بازدید)
سلام بر محرم (۵۹۸۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...