گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۲۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۲۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۳۷۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۳۳۴۵۱ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٨/١٢/٦ - ۷۱۷۷ مورد

بازدید فرماندار راز و جرگلان از ایستگاه آموزشی و کنترل کووید19

دوشنبه ١٩ اسفند ١٣٩٨ ساعت ١٨:٤١ ب.ظ   ( بازدید : 727 نفر )


بنابر گزارش روابط عمومی، فرماندار راز و جرگلان به همراه چند تن از مسئولین شهرستان از محل ایستگاه آموزشی و کنترل کروناویروس بازدید بعمل آوردند.

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان خاطرنشان کرد: روح الله حسین پور فرماندار شهرستان راز و جرگلان به همراه سرپرست شبکه بهداشت و درمان ابتدا از یکی از کارگاهای تولید ماسک در شهرستان بازدید بعمل آورده و به دنبال آن با حضور در ایستگاه آموزش و کنترل کووید19  در ورودی شهرستان راز وجرگلان( پاسگاه تنگه ترکمن) از وضعیت فعالیت کارشناسان بهداشتی مطلع شدند.

دکتر روح الله حسین پور ضمن قدردانی از فعالیت شبکه بهداشت و درمان اظهار داشت: خوشبختانه با همت مضاعف کارشناسان بهداشتی شبکه بهداشت و درمان، ناحیه مقاومت بسیج، هلال احمر و نیروی انتظامی ایستگاه سلامت با محوریت آموزش راههای پیشگیری و همچنین کنترل کووید 19 همه روزه در محل ورودی شهرستان راز و جرگلان به مردم شریف این خطه خدمت رسانی می کنند.

حسین پور: مشارکت کلیه دستگاههای اجرایی ضامن ادامه این فعالیت در ورودی شهرستان خواهد بود و در صورت عدم همکاری و یا سهل انگاری برخی از دستگاهها با آنان برخورد جدی خواهد شد چراکه حفظ سلامتی و امنیت از مهمترین اهداف نظام میباشد.

فرماندار راز و جرگلان همچنین از کلیه مردم شریف شهرستان خواستند تا از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند و تاحد امکان در منازل خود باقی بمانند.


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سوگندنامه بقراط (۱۱۷۰۲ بازدید)
امپاتی(empathy) چیست؟ (۶۲۷۹ بازدید)
سلام بر محرم (۵۹۸۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...