-

معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی



راهنمای داوطلبان آزمون میان دوره پیش کارورزی، علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی خرداد ماه 1400

سه شنبه ١٨ خرداد ١٤٠٠ ساعت ١:٤٥ ق.ظ   ( بازدید : 6922 نفر )


قابل توجه دانشجویان رشته های پزشکی و دندانپزشکی متقاضی شرکت در آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی

به اطلاع آن دسته از دانشجویان رشته های پزشکی و دندانپزشکی متقاضی شرکت در آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی می باشند میرساند :

این راهنما حاوی نکات مهمی برای شرکت کنندگان و ویژگیهای آزمون این دوره بوده و مطالعه آن به تمامی داوطلبان شرکت در آزمون توصیه می شود. خواهشمند است قبل از ورود به جلسه آزمون کلیه مفاد راهنما را دقیقاً مطالعه فرمائید تا مشکلی در نحوه تکمیل پاسخنامه و تنظیم وقت امتحان پیش نیاید.

1-آزمون علوم پایه دندانپزشکی و آزمون پیش کارورزی صبح روز جمعه مورخ 1400/03/21 ساعت 8:30 صبح و آزمون جامع علوم پايه پزشكي عصر همان روز ساعت 14 بصورت الکترونیک خواهد بود .

2- خیابان شهریار بعد از بیمارستان امام علی (ع) ساختمان شماره 2 معاونت آموزشی مرکز آزمون الکترونیک

3- لازم است داوطلبان حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه امتحانی حضور یابند، درب حوزه آزمون رأس ساعت 8 در آزمون صبح و 13:30 دقیقه در آزمون های نوبت عصر بسته و از ورود داوطلبان بعد از این ساعت جلوگیری خواهد شد .

توجه: داوطلبان جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون  می توانند با مراجعه به آدرس ve.nkums.ac.ir اقدام نمایند ضمناً: نام وکاربری و رمز ورود جهت دریافت کارت ورود به جلسه شماره دانشجویی داوطلب می باشد

4- لازم است کلیه شرکت کنندگان هنگام ورود به جلسه علاوه بر کارت ورود به جلسه، شناسنامه عکس دار و یا کارت کارت شناسایی معتبر عکس دار به همراه داشته باشند واز ورود داوطلبان بدون کارت شناسایی معتبر و کارت ورود به جلسه جلوگیری خواهد شد.

  5- دانشجویان از همراه آوردن هر گونه تبلت ، هندزفری ، جزوه ، کتاب ، کاغذ ، تلفن همراه و ساعت هوشمند ( حتی بصورت خاموش ) و دستگاه های الکترونیکی ( حتی بصورت خاموش ) ، خودکار،مداد و غیره خود داری نمایند.

6 آزمون شامل 200 سوال چهارگزینه ای است، مدت زمان آزمون 200 دقیقه می باشد .

7- براي پاسخ هاي نادرست اين آزمون نمره منفي در نظر گرفته نشده است.

8- داوطلبان در زمان شروع آزمون مشخصات داوطلبی و نام آزمون خود را با مشخصات درج شده در بالای صفحه نرم افزار آزمون در آزمونهای الکترونیک چک نمایند و در صورت وجود هر گونه اشتباه در نوع دفترچه سوالات ، موارد را به مسئولین جلسه اطلاع دهند.

9- کلید اولیه سوالات آزمون روز شنبه مورخ 1400/03/22 در سایت اینترنتی مرکز سنجش به نشانی sanjeshp.ir در دسترس قرار خواهد گرفت.

11- مهلت ارسال اعتراض به کلید سوالات ، فقط از طریق سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی ، بعد از اعلام کلید اولیه سوالات ، صبح روز شنبه مورخ 1400/03/22 لغایت ساعت 10 صبح  روز دو شنبه مورخ 1400/03/24 می باشد ، به اعتراضاتی که بعد از زمان اعلام شده و از راه های دیگر ارسال گردد ، به هیچ عنوان رسیدگی نخواهد شد.  

در پايان براي داوطلبان گرامي آرزوي موفقيت مي­نمايد و آمادگي اين مركز را براي دريافت نظرات و پيشنهادها اعلام مي­دارد.

                                                                                                  با آرزوی توفیق

                                                             معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


منبع : معاونت آموزشی دانشگاه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.






















جستجو
علم از نگاه رهبری (۷۰۲۷ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...