مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی خراسان شمالی در اعتباربخشی ملی مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی کشور موفق به کسب درجه کامل گردید.

 

معاون آموزشی دانشگاه با اعلام این خبر و ضمن تبریک این موفقیت بیان نمود: اعتبار بخشی مراکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور با هدف ارتقای کیفی آموزش از نیمه دوم سال گذشته آغاز گردید و ارزیابی درونی در اواخر سال 99 و ارزیابی بیرونی طی 3 فاز در سه ماهه اول سال جاری به پایان رسید.

دکتر محمدرضا صفدری افزود: با تلاش های جدی و پیگیرانه مدیر مرکز مطالعات دانشگاه  دکتر مهران وطنچیان و کارشناسان مرکزمستندات فعالیتهای این مرکز در سالهای 98 و 99 در حیطه های نه گانه مطابق با پرسشنامه اعتبار بخشی ارائه نمودند، و در نهایت پس از بررسی های دقیق و موشکافانه از سوی وزارت متبوع طی حکمی از طرف دکتر علی اکبر حقدوست؛ معاون محترم آموزشی وزرت بهداشت موفق به کسب امتیاز سطح کامل در اعتبار بخشی این مرکز شد.

 وی بیان نمود: که مطابق آئین نامه اعتباربخشی، اعتبار حکم مرکز مطالعات دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  4 ساله می باشد .ایشان کسب این موفقیت بزرگ را به ریاست محترم دانشگاه ، مدیر مرکز مطالعات ، اعضای هیات علمی و دانشجویان تبریک گفت و اظهار داشت: نمونه هایی از امتیازاتی که مطابق آئین نامه اعتبار بخشی در نتیجه این موفقیت حاصل گردیده است شامل موارد زیر می باشد:

 1-به كميته دانش پژوهي در زمينه داوري و تعيين امتياز فعاليت هاي دانش پژوهي آموزشي تفويض اختيار كامل داده مي شود.

 2- به كميته توانمند ســازي در مورد طراحي و اجراي دوره‌هاي الزامي اعضــاي هيات علمي جديدالورود تفويض اختيار كامل داده مي شــود.

.3-گرنت دريافتي از مركز نصر 10 درصد افزايش مي يابد.

 4- جهت عضويت در كميته داوران خلاصه مقالات همايش هاي كشوري آموزش پزشكي در اولويت قرار مي گيرند و...

ایشان در ادامه ضمن تشکر از مدیر و همکاران مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی بیان نمودند امیدواریم با تلاش های مداوم  در آینده  نیز شاهد ارتقای مستمر و موفقیت های بزرگتر در مرکز مطالعات دانشگاه باشیم.


فاقد نظر