گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۵ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۲۹۱ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۹۸۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۷۷۹۳۷ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٣/٣/١٦ - ۳۴۳ مورد

اطلاعیه ثبت نام وام دانشجویی

دوشنبه ١٢ مهر ١٤٠٠ ساعت ٧:٥٦ ق.ظ   ( بازدید : 453 نفر )


آغاز ثبت نام وام های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از آغاز ثبت نام وام های دانشجویی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر مهدی قربانیان با اعلام این خبر گفت: دانشجویان متقاضی وام های دانشجویی از 6 تا 23 مهرماه فرصت دارند با مراجعه به پورتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس http:\\portal.srd.ir برای ثبت درخواست وام نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1401 اقدام کنند.
وی با بیان اینکه وام های دانشجویی شامل وام تحصیلی، ازدواج، ودیعه مسکن، شهریه و ضروری است، گفت: مدت استفاده از وام های تحصیلی و ازدواج در طول تحصیل برای مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر 4 نیمسال تحصیلی، مقطع کارشناسی پیوسته حداکثر 8 نیمسال تحصیلی و مقطع دکترای حرفه ای حداکثر 14 نیمسال تحصیلی است.
دکتر قربانیان درخصوص شرایط دریافت وام ازدواج گفت: این وام صرفا به دانشجویان دوره روزانه غیرشهریه پرداز که در حال تحصیل، عقد رسمی کرده اند، برای یک نوبت و حداکثر تا یکسال بعد از عقد رسمی با ارائه عقدنامه محضری و سرانه 100,000,000 ریال تعلق می گیرد.
وی ادامه داد: عقدنامه می بایست در قسمت تعهد محضری دانشجو اسکن شود و ارائه تعهد محضری به عنوان ضمانت دریافت تسهیلات ازدواج کافی است.
دکتر قربانیان خاطرنشان کرد: در صورتی که زوجین دانشجو و مشمول دریافت تسهیلات مذکور باشند، با رعایت سایر شرایط به هر دو دانشجو، تسهیلات ازدواج تعلق می گیرد.
وی درخصوص وام ودیعه مسکن گفت: این وام فقط برای یکبار در هر مقطع تحصیلی پرداخت می شود و به دانشجویان متاهل دوره روزانه که در محل سکونت خانواده و یا خوابگاه های دانشجویی سکونت نداشته باشند و اجاره نامه مورد تایید ارائه کنند، تعلق می گیرد همچنین به دلیل افزایش مبلغ وام ودیعه مسکن دو نفر ضامن مورد نیاز است.
دکتر قربانیان درخصوص شرایط کلی دریافت وام های دانشجویی بیان کرد: تنظیم سند تعهد محضری در دفاتر اسناد رسمی و ثبت اطلاعات سند تعهد محضری در پورتال صندوق رفاه و ارائه مدرک حکم کارگزینی ضامن به اداره رفاه، افتتاح حساب فراگیر در بانک تجارت و ارائه آن به اداره رفاه برای ثبت در پرونده، ارسال برگ درخواست و اسکن صفحه اول اجاره نامه در منوی تعهد محضری برای دریافت ودیعه مسکن از شرایط دریافت وام است.
وی خاطرنشان کرد: متقاضیان دریافت وام های دانشجویی برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص ثبت نام وام، با اداره رفاه دانشگاه به شماره تلفن 05832424642 داخلی 128 تماس حاصل کنند.

 


منبع : مرکز فوریت های پزشکی مانه و سملقان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.














جستجو
ایران تسلیت (۳۸۶۲ بازدید)
امام آمد (۳۵۹۲ بازدید)
دهه فجرگرامی باد (۳۳۵۹ بازدید)
شعار ملی سال 1393 (۳۳۱۷ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...