تشکیل دومین جلسه ستاد اصلی کمیسیون مستندسازی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

سه شنبه ٨ شهریور ١٤٠١ ساعت ١٠:٢٤ ق.ظ   ( بازدید : 132 نفر )


دومین جلسه ستاد اصلی کمیسیون مستندسازی به منظور بررسی وضعیت اموال غیرمنقول وزارت بهداشت و درمان و مستندسازی آنها صبح امروز ششم تیرماه در دفتر معاونت حقوقی و امور مجلس با حضور قاضی دادسرای ویژه حمایت از انفال و ثروت های عمومی (مبارزه با زمین خواری)، مدیر مرکز حراست، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، معاون ذیحسابی و مدیرکل کل مالی و رئیس اداره اموال، مدیرکل حقوقی و کارشناسان مستندسازی اداره کل حقوقی تشکیل شد.

♦ در این جلسه ابتدا در خصوص ملک مورد اختلاف بین دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهیدبهشتی و نیز ملک اختلافی بین دانشگاه علوم پزشکی بجنورد و دانشکده علوم پزشکی اسفراین بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

♦ سپس با ارائه گزارشی از سوی  آقای فراهانی رئیس اداره اموال، وضعیت املاک تحت مالکیت وزارت بهداشت مورد توجه قرار گرفت و دکتر حاجیلو آمادگی خود را در راستای ساماندهی املاک موصوف اعلام داشت.

♦ در پایان نیز با پیشنهاد دکتر حاجیلو مقرر شد در جلسات آتی با حضور مدیرکل اموال و دارائیهای دولت وزارت امور اقتصادی و دارایی به بررسی مشکلات مربوط به سامانه سادا و اطلاعات ثبت شده در آن پرداخته شود.


منبع : امور حقوقی چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.





جستجو
وقف به چه معناست؟ (۹۲۰۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...