-

سال1403 سال جهش تولید با مشارکت مردم


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۵ نفر

تعداد بازدید های کل : ۲۳۵۷۴۲ مورد

معارفه حجت الاسلام سید حسن سیدی مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

شنبه ٢٩ مهر ١٤٠٢ ساعت ١:١١ ق.ظ   ( بازدید : 32 نفر )


طی آئینی با حضور  حجت الاسلام میراحمدی معاون محترم منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ، حجت الاسلام نوری نماینده محترم ولی فقیه در خراسان شمالی ، دکتر شاهین فر رئیس  محترم دانشگاه علوم پزشکی استان ،  حجت الاسلام موسوی  مسئول محترم دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان و جمعی دیگر از مسئولان، «حجت‌الاسلام سیدحسن سیدی» به عنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی معارفه شد.

 در این جلسه دکتر جواد شاهین‌فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت‌های دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه طی دوران مسئولیت حجت‌الاسلام فرزانه، اظهار کرد: دفاتر نهاد با همراهی دانشجویان و اساتید در پیشرفت دانشگاه نقش به‌سزایی دارند.

وی با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های آموزشی، بهداشتی، درمانی و... جزو اولویت‌هایی است که دانشگاه علوم پزشکی استان در حال اجرای آن است، ابراز امیدواری کرد: در این مسیر، روحانیت و فعالان این حوزه در دفتر نهاد رهبری دانشگاه در ایجاد پیوست‌های فرهنگی طرح‌ها یاریگر و راهنما باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خطاب به مدیران دانشگاه نیز توصیه کرد: در برابر انتقادها صبور بوده و با عمل به وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی خود، آینده‌ای روشن را برای دانشگاه رقم بزنند چراکه ظرفیت و پتانسیل‌های بالقوه‌ای داریم که مسیر را در رسیدن به قله‌های پیشرفت هموار می‌کند.

دکتر شاهین‌فر تصریح کرد: با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها و به فعلیت رساندن پتانسیل‌ها، نوید روزهای خوب را در دانشگاه می‌دهیم که دیگر هیچ بیماری برای درمان خود به استان‌های مجاور مراجعه نکند و تمام خدمات در استان خود ما ارائه شود.

حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در این آئین از کادر درمان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان در حمایت و اعلام همبستگی با مردم غزه قدردانی کرد و گفت: امروز جبهه حق و باطل کاملا روشن است و همه ما علاوه بر تکلیف دینی، بر حسب وظیفه انسانی و وجدانی خود از مردم مظلوم فلسطین دفاع و انزجار خود را از رژیم غاصب و استکبار جهانی اعلام می‌کنیم.

وی سه وظیفه نظارت، حمایت و هدایت را از اهم مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برشمرد و ایجاد فضای سالم و معنوی در بین دانشجویان، اساتید و کارکنان را از جمله وظایف این نهاد برشمرد.

وی با بیان اینکه هدف پیشرفت دانشگاه است، عنوان کرد: نقش‌آفرینی در شورای فرهنگی و فعالیت‌های فرهنگی با محوریت حرکت دانشگاه در مسیر ولایت و رهبری و اهداف نظام از سوی مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه انجام می‌شود.

حجت الاسلام میراحمدی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نیز در این آئین با بیان اینکه فعالیت روحانیان در دانشگاه برای دخالت در امور دانشگاه نیست، گفت: نقش اصلی نمایندگان رهبری همان نقش هدایتگری است.

وی افزود: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مسئول اصلی رفع اشکالات فکری و معرفتی و مقابله با انحرافات و کجروی‌ها در امور اسلامی هستند و فراتر از حضور اداری، با حضور معنوی و پدرانه خود این مهم را بر دوش دارند.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه مبدأ تحولات در کشور است از دانشگاه را محیط اندیشه و خردورزی یاد کرد و گفت: دفاتر نهاد رهبری به تعبیر مقام معظم رهبری، مأمن و مرکز عواطف و احساسات برای دانشجویان است و بدین جهت این دفاتر راه‌اندازی شده‌اند.

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اشاره‌ای نیز به جریانات غزه و ظلم استکبار جهانی داشت و عنوان کرد: امنیت، عدالت و رفاه، سه اصل مهمی است که مردم فلسطین با ظلم 70 ساله اسرائیل غاصب و همدستان او از آن محروم هستند و همه ما نباید نسبت به این اتفاقات بی‌توجه باشیم.

بر اساس این گزارش، در این آئین از خدمات و فعالیت‌های حجت‌الاسلام عقیل فرزانه قدردانی و حجت‌الاسلام سیدحسن سیدی به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی معارفه شد.


منبع : دفتر نهاد مقام معظم رهبری چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سردار سلیمانی: (۲۵۵۴ بازدید)
علت اختلافات در دین (۲۲۷۹ بازدید)
امام زمان(عج) (۲۱۵۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...