-

سال1403 سال جهش تولید با مشارکت مردم


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۷ نفر

تعداد بازدید های کل : ۲۳۵۷۱۴ مورد

برگزاری جلسه شورای اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی استان

سه شنبه ١٦ آبان ١٤٠٢ ساعت ٨:٢٥ ق.ظ   ( بازدید : 64 نفر )



 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در دومین جلسه شورای اقامه نماز و اولین جلسه رابطان شورای اقامه نماز این دانشگاه از پیوست فرهنگی داشتن تمامی کارهای دانشگاه خبر داد.  
دکتر شاهین فر با اشاره به عملیات در حال اجرای احداث پروژه های مختلف حوزه بهداشت و درمان در نقاط مختلف استان، گریزی هم به احداث مسجدی بزرگ در سایت پردیس این دانشگاه زد. 
وی همچنین بر ضرورت تلاش برای تربیت دانشجویانی متعهد و متخصص با نگاه فرهنگی تاکید کرد.   
رئیس ستاد اقامه نماز خراسان شمالي نیز در این جلسه به بخشی از تاکیدات مقام معظم  رهبری در خصوص ضرورت توجه به فریضه نماز اشاره کرد.  
حجت الاسلام احمدي فر، دانشگاه علوم پزشکی استان را با توجه به حضور دانشجویان متعدد، کارکنان و مردم جامعه برای دریافت خدمات، از جمله نهادهای مهم و ویژه دانست و ادامه داد: مردم از نظر روحی گرفتاری هایی دارند و علاوه بر توجه به بحث غذای جسم، می بایست به غذای روح هم توجه شود.  
وی در پایان پیشنهاداتی را نیز با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز مطرح کرد.  
حجت الاسلام سیدی سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز گزارشی از فعالیت ائمه جماعات در واحدهای تابعه این دانشگاه ارائه داد و در خصوص ضرورت توجه به موضوع نماز و انجام امورات فرهنگی، مطالبی مطرح کرد. 
در این جلسه رابطان شورای اقامه نماز واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان نیز مطالبی در حوزه نماز ارائه کردند و پیشنهاداتی نیز مطرح شد.

 


منبع : دفتر نهاد مقام معظم رهبری چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سردار سلیمانی: (۲۵۵۴ بازدید)
علت اختلافات در دین (۲۲۷۹ بازدید)
امام زمان(عج) (۲۱۵۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...