-

سال1403 سال جهش تولید با مشارکت مردم


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۳۸ نفر

تعداد بازدید های کل : ۲۳۵۷۴۵ مورد

تجمع کادر درمانی بیمارستان‌های استان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

سه شنبه ٢٣ آبان ١٤٠٢ ساعت ٢:٢٦ ق.ظ   ( بازدید : 35 نفر )


تجمع کادر درمانی بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

 

به گزارش دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، کارکنان و کادر درمان بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در تمام شهرستان‌های تحت پوشش روز دوشنبه 22 آبان ماه 1402 با در دست داشتن پلاکاردهایی، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله و تعرض به بیمارستان‌های غزه و همچنین به شهادت رسیدن بیماران و کادر درمان این بیمارستان‌ها را با تجمع اعتراضی خود محکوم کردند.

حجت الاسلام سیدی با حضور در بیمارستان امام حسن علیه اسلام ضمن تشکر از کادر درمان در برگزاری این مراسم، این اجتماع را برگرفته از حس انسانی و درک و بصیرت بالای کادر درمان دانست و گفت امروز وجدان های خفته دنیا بیدار شده و در همه جهان در دفاع از مظلومیت   مردم فلسطین و غزه به خیابان‌ها آمده اند .

قابل ذکر است؛ این تجمع در بیمارستان‌های بنت الهدی بجنورد، امام رضا(ع) بجنورد، امام حسن(ع) بجنورد،امام علی(ع) بجنورد، شهدای فاروج، خاتم‌الانبیا و امام خمینی(ره)شیروان، پورسینا آشخانه و بیمارستان جوادالائمه(ع) جاجرم برگزار شد.

 

گفتنی است؛ در چند روز گذشته جنایات بی سابقه نظامیان این رژیم جعلی و کودک کش، بر بیمارستان ها، کادر درمانی و آمبولانس ها تمرکز یافته که این بر خلاف تمامی تعهدات بین المللی و انسانی حتی در عرصه جنگ می باشد. گزارشگران بین المللی از کشته شدن نزدیک به دویست نفر از کادر درمانی و هدف قرار گرفته شدن ده ها آمبولانس خبر می دهند.

 

کلمات کل


منبع : دفتر نهاد مقام معظم رهبری چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سردار سلیمانی: (۲۵۵۴ بازدید)
علت اختلافات در دین (۲۲۷۹ بازدید)
امام زمان(عج) (۲۱۵۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...