-

سال1403 سال جهش تولید با مشارکت مردم


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱ نفر

تعداد بازدید های کل : ۲۲۸۲۵۸ مورد

آیین گرامیداشت حماسه9دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه برگزار شد

دوشنبه ١١ دی ١٤٠٢ ساعت ١١:٣٧ ق.ظ   ( بازدید : 20 نفر )


 

 

 

آیین گرامیداشت حماسه9دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه برگزار شد

آیین بزرگداشت حماسه 9 دی و سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در مسجد امام علی (ع) دانشکده پرستاری برگزار شد.

 

به گزارش دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، حجت الاسلام سیدی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی صبح روز دوشنبه 11 دی ماه در این جلسه با اشاره به اقدامات اثرگذار شهید سلیمانی، اظهار کرد: تاکنون تحلیلگری بررسی نکرده که چطور این شهید رییس جمهور روسیه را با خود همراه کرده است که بررسی آن میتواند ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی را آشکارتر کند.

 

وی افزود: اگر خون شهدا نبود، امروزه در این جایگاه نبودیم و امنیت موجود به خاطر جانفشانی شهداست.

 

حجت الاسلام سیدی با تاکید بر اینکه امروزه در حوزه های مختلف به یک ابر قدرت تبدیل شده ایم، گفت: اینک در حوزه های نظامی، علمی، پزشکی، فناوری های روز و... سرآمد هستیم که حاصل خون شهدای گرانقدر است، بنابراین باید قدر شهدا را دانست و پیرو سیره زندگی و منش آنان بود.

 

سردار حسین اکبری، جانشین سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی نیز در این جلسه اظهار داشت: امتداد جنگ شناختی هدف اصلی دشمن است زیرا می دانند جنگ نظامی علیه ایران ممکن نیست و هزینه زیادی برای خودشان دارد.

 

وی بر ضرورت شناخت هندسه انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: کسی که نقشه راه را نداند توسط منافقان از مسیر خارج خواهد شد و نمونه آن در تاریخ اسلام و ایران دیده می شود.

 

سردار اکبری خاطرنشان کرد: اگر هندسه انقلاب را درک نکنیم دچار خطای ادراکی شده و در نهایت با دشمنان هم صدا می شویم.

 

وی در پایان تصریح کرد: هیچ گاه عمق راهبردی ایران اینقدر نبوده و عمق استراتژیک ایران تثبیت شده؛ از سوی دیگر به هیچ کشوری نیز تجاوز نخواهیم کرد اما بسترسازی ظهور آرمان ماست.

 

 


منبع : دفتر نهاد مقام معظم رهبری چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سردار سلیمانی: (۲۵۲۳ بازدید)
علت اختلافات در دین (۲۲۵۰ بازدید)
امام زمان(عج) (۲۱۲۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...