-

سال1403 سال جهش تولید با مشارکت مردم


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۶ نفر

تعداد بازدید های کل : ۲۲۸۲۸۶ مورد

برگزاری مراسم اعتکاف دانشگاهیان خراسان شمالی(ویژه برادران)

شنبه ٧ بهمن ١٤٠٢ ساعت ٨:٥٠ ق.ظ   ( بازدید : 20 نفر )


 

شنبه ٧ بهمن ١٤٠٢ ساعت ٨:٤٧ ق.ظ   ( بازدید : 1 نفر )


برگزاری مراسم اعتکاف دانشگاهیان خراسان شمالی(ویژه برادران)

 

 

مراسم معنوی اعتکاف دانشگاهیان خراسان شمالی (ویژه برادران)، از سحرگاه پنجم بهمن مصادف با آغاز ایام البیض (13 رجب) برای مدت سه روز در مسجد الرضای دانشگاه بجنورد شروع شد.

 

مراسم معنوی و نورانی اعتکاف دانشگاهیان خراسان شمالی (ویژه برادران)، از سحرگاه پنجم بهمن مصادف با آغاز ایام البیض (13 رجب) برای مدت سه روز در مسجد الرضای دانشگاه بجنورد شروع شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه بجنورد، این مراسم با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان از دانشگاه های دولتی و غیر دولتی استان و به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان برگزار شده است و به دلیل همزمانی این مراسم با ایام امتحانات دانشجویان، تجربه جدیدی را دانشجویان برای انجام همزمان اعمال مذهبی و آمادگی برای امتحانات با حضور اساتید در این مراسم دارند.

در روز نخست این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین موسوی جاجرمی (مسئول دفتر نهاد نمایندگی استان خراسان شمالی) ضمن ایراد سخنرانی با بیان فضایل امیرالمومنین، حضرت علی (ع) به تشریح معجزه ولادت ایشان پرداخت. گفتنی است برنامه های این مراسم در طی سه روز شامل مناجات خوانی، جلسات تلاوت و تفسیر قرآن، دعای کمیل و ندبه، محافل و حلقه های معرفت، سخنرانی های مذهبی، اعمال ام داوود و اعمال دینی و عبادات فردی است و همزمان مراسم اعتکاف دانشگاهیان استان (ویژه خواهران) در مسجد امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی در حال برگزاری می باشد.


  

 

 

 


منبع : دفتر نهاد مقام معظم رهبری چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سردار سلیمانی: (۲۵۲۳ بازدید)
علت اختلافات در دین (۲۲۵۰ بازدید)
امام زمان(عج) (۲۱۲۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...