-

سال1403 سال جهش تولید با مشارکت مردم


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۴ نفر

تعداد بازدید های کل : ۲۲۸۳۳۶ مورد

برگزار ی جلسه شورای فرهنگی دانشگاه

چهارشنبه ٢٥ بهمن ١٤٠٢ ساعت ٤:٢٥ ق.ظ   ( بازدید : 20 نفر )


نودو پنجمین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه با حضور حجت الاسلام سیدی مسئول دفتر نهاد، دکتر شاهین فر رئیس دانشگاه و سایر اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، بررسی چند موضوع در این جلسه در دستور کار قرار گرفت و اعضا با توجه به ایام انتخابات پیش رو، بر ضرورت امید آفرینی و دعوت به مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای تاکید کردند.


پیوست فرهنگی داشتن کارها و همچنین پربارتر کردن برنامه های فرهنگی، استفاده از ظرفیت دانشجویان و تشکل ها برای اجرای برنامه های فرهنگی، گزارشی از برگزاری اردوی راهیان پیشرفت و همچنین میزبانی موکب اربعین دانشگاه در ایام اربعین حسینی، تلاش برای ایجاد کردن شور انتخاباتی از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد گفت و گو قرار گرفت. 


در این جلسه همچنین چند موضوع از جمله برنامه اردوی زیارتی عتبات در امتداد اردوی راهیان نور دانشجویی، برگزاری جشنواره قرآنی ماه مبارک رمضان ویژه خانواده اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه، برگزاری کارگاه نشریات دانشجویی، پرداخت تعرفه پرستاری به صورت عادلانه جهت تکریم حقوق بیماران و برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان پزشکی ورودی 95 نیز مورد بررسی قرار گرفت و هر یکی از اعضا به بیان نظرات خود پرداختند و تصمیم گیری های لازم نیز اتخاذ شد.


منبع : دفتر نهاد مقام معظم رهبری چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سردار سلیمانی: (۲۵۲۳ بازدید)
علت اختلافات در دین (۲۲۵۱ بازدید)
امام زمان(عج) (۲۱۲۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...