-

اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۰ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۱۸۷ مورد

تعداد بازدید های کل : ۲۶۲۵۴۳ مورد

برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی ، تحصیلی جایزه ملی ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه

یكشنبه ١٩ آبان ١٣٩٨ ساعت ١١:٤٦ ق.ظ   ( بازدید : 483 نفر )


مدیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه از برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه؛ دکتر سیدامیر رضوی سطوتی با اشاره به اینکه این جشنواره همانند سال های گذشته توسط اداره کل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار می گردد، گفت: شناسایی و معرفی دانشجویان برتر ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، ارائه خدمات شایسته با حفظ عزت و کرامت به دانشجویان شاهد و ایثارگر در راستای ارتقای وضعیت تحصیلی آنان ، زمینه سازی برای مشارکت فعال دانشجویان شاهد و ایثارگر در عرصه های علمی ، فرهنگی،پژوهشی ، تحقیقاتی و اجتماعی در جهت رشد و تعالی بیشتر آنان و ... از اهداف این جشنواره است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو سطح استانی و کشوری برگزار خواهد شد، اظهار کرد: دانشجویانی که در مرحله استانی بالاترین امتیازات را کسب نمایند ، بعنوان دانشجوی منتخب به مرحله کشوری معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی یادآور شد: نخستین دوره از این جشنواره در سال 95 برگزار شد که از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی یک دانشجوی دندانپزشکی شاهد و ایثارگر موفق به کسب رتبه دوم در بخش پژوهشی، یک دانشجوی دندانپزشکی رتبه سوم در بخش علمی و یک دانشجو در مقطع کارشناسی رتبه سوم در بخش علمی را کسب کردند.  

به گفته وی دومین جشنواره در سال 96 با کسب رتبه دوم در بخش علمی توسط دانشجوی دندانپزشکی شاهد و ایثارگر این دانشگاه برگزار شد و سومین جشنواره نیز در سال 97 برگزار گردید که یک دانشجوی دندانپزشکی رتبه دوم در بخش علمی و یک دانشجوی دندانپزشکی رتبه سوم در بخش علمی را از آن خود کردند.

مدیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دستورالعملی که در ادامه آمده است مراجعه و مدارک خود را به همراه تکمیل فرم تا روز چهارشنبه بیست و دوم آبان ماه سال جاری به کارشناس ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه (سرکار خانم آزادمرد) تحویل نمایند.

اطلاعات تماس با واحد مدیریت دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه

05831511209 و 05832748144

 

دستورالعمل جایزه ملی ایثار

 

 


منبع : اداره شاهد و ایثارگر چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
شکر ایزد (۲۹۰۲ بازدید)
تماس با ما (۲۸۱۸ بازدید)
روز دانشجو مبارک (۲۵۱۲ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...